اخبار روز

مرگ مسئول اداره برق هنگام تلاش برای وصل برق/عکس

به گزارش بازتاب آنلاین، چند هزار نفر از کارکنان صنعت برق در این روزهای گرم و با مصرف بالای برق به صورت شبانه روزی مشغول به کار هستند تا اطمینان حاصل شود که برق خانوارهای مردم به طور پایدار تامین می شود و حتی کوچکترین اختلالات و قطعی برق در شبکه به سرعت برطرف می شود.

تسنیم در پیامی نوشت: در استان قم در نخستین روزهای هفته جاری و همزمان با رکورد تاریخی تقاضای برق فعلی در این استان 1014 مگاوات، برق نقاط شبکه ای که با حوادث فنی مواجه شده بودند دچار آسیب شد. با استفاده از فشار بار و گرمای هوا، مقرر شد در صورت بروز مانورهای احتمالی، خدمات اضطراری به محل های مناسب وصل شود و تجهیزات آسیب دیده جایگزین شود.

در حالی که یکی از این عملیات یکی بر اثر برق صنعت برق گرفتار شد و جان خود را از دست داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در پیامی درگذشت یکی از همکاران اداره برق منطقه دو در حادثه برق گرفتگی حین انجام وظیفه را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: «خبر درگذشت مهندس سید احمد حسینی زاده، همکار عزیز و زحمتکش در امور برق منطقه 2 که در حین انجام ماموریت برق رسانی شبکه های برق و روشنایی منازل مردم جان باخت. او راه خدمت به مردم را گم کرد، درد و رنج فراوانی به بار آورد. ایثار و ایثار در راه خدمت به مردم بی شک در نزد خداوند متعال اجر و اجر بسیار بالایی دارد و همکار گرامی و روحش بر خاک است. همیشه در یاد مردم قدرشناس استان قم خواهد ماند.

233236

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا