حامد بهداد و باران کوثری از جمله بازیگرانی هستند که بارها با هم جلوی دوربین رفته اند و در مجموع هشت فیلم و یک سریال در کنار هم در کارنامه آنها دیده می شود. اولین همکاری مشترک این دو که بسیار مورد توجه قرار گرفت، فیلم «روز سوم» به کارگردانی محمدحسین لطیفی در سال 1394 بود و آخرین همکاری آنها به بازی در فیلم «گیجگاه» به کارگردانی عادل تبریزی در سال 1394 برمی گردد. 2019 .

به گزارش بازتاب آنلاین، حامد بهداد و باران کوثری گاهی در یک فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. یکی از این میان او نقش کوچکی را در فیلمی بازی کرد که دیگری نقش اول را داشت. مروری داریم بر جذاب ترین همکاری های این دو بازیگر.

روز سوم محمدحسین لطیفی 1385

«روز سوم» اولین و موفق ترین همکاری باران کوثری و حامد بهداد است.

اولین همکاری حامد بهداد و باران کوثری در فیلم «روز سوم» به کارگردانی محمدحسین لطیفی رخ داد. کوثری نقش دختری جنوبی به نام سمیرا را بازی می کرد که در آخرین روزهای مقاومت در غرب خرمشهر در سال 59 در بحرانی ترین موقعیت با خواستگار سابق خود فواد با بازی حامد بهداد روبرو شد. سال ها قبل از جنگ، فواد وارد ایران شد و از سمیرا خواستگاری کرد. حالا قراقی در جایگاه افسری جلوی سمیرا ایستاد. همچنین در شرایطی که همه در حال فرار بودند و سمیرا به دلیل شکستگی پایش نتوانست آنها را همراهی کند. برادرش او را در سوراخی در خانه اش پنهان کرد تا اینکه شبانه او را تعقیب کرد، اما در این بین فواد به خانه او رفت و با سمیرا مقابله کرد. بهداد در این فیلم تصویر یک افسر عراقی عاشق پیشه خود را چنان باورپذیر به تصویر کشید که نتوانستیم او را دشمن ببینیم. این فیلم نقطه عطفی مهم در کارنامه بهداد و کوثری محسوب می شود. برای بازی در این فیلم در کنار فیلم خونبازی سیمرغ بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

دایره زنگ پریسا بخت آور ۱۳۸۶

باران کوثری و حامد بهداد یک سال بعد از «روز سوم» در سکانسی جذاب در «دایرا زنگی» با هم بازی کردند. داستان درباره یک دختر جیب بر بود که با سوء استفاده از بچه ها پول و ماشین آنها را می دزدید. در ابتدای داستان با پسری ساده که کارش نصب دیش ماهواره بود همراه بود و صبح تا بعدازظهر را در آپارتمانی شلوغ و شلوغ با او می گذراند. در طول روز به نحوی وارد خانه تک تک آنها شد و چیزی را دزدید. تا اینکه در پایان روز همه چیزهایی را که از پسر دزدیده بود پس داد و با دزدی هایی که در خانه ها کرده بود از خیابان فرار کرد. سوار ماشین پسر پولداری با بازی حامد بهداد می شد و او را هم مسخره می کرد. بهداد در ایفای نقش یک پسر پولدار عاشق به قدری خوب به نظر می رسید که همراهی او با کوثری در این سکانس اگرچه طولانی نبود اما در ذهن همه ماندگار شد.

دندون طلا داوود میرباقری 1393

حامد بهداد و باران کوثری از جمله بازیگرانی هستند که با همبازی در یک سریال و هشت فیلم بیشترین همکاری را داشته اند.
«دندون طلا» تنها سریالی است که بهداد و کوشاری با هم بازی کردند.

باران کوثری در سریال «دندون طلا» به کارگردانی داوود میرباقری نقش کوتاه تری نسبت به حامد بهداد داشت. بهداد نقش پسری به نام آتش را بازی می کرد که مادرش روزی توسط مردی به نام قنبر مورد تجاوز قرار گرفت و از خانه طرد شد. مادر یک سال برای روشن کردن آتش تلاش کرد و سپس جان داد. آتش در خانه یک بازیگر تئاتر بزرگ شد و از همان ابتدا به بازیگری و خوانندگی علاقه داشت. در جوانی به عنوان خواننده به قهوه خانه قنبر سر می زد و از حمایت آنها برخوردار بود. کم کم قنبر غرق در آتش شد بی آنکه بداند پسرش در مقابلش است. در قسمت های پایانی سریال پای دختر خبرنگاری با بازی باران کوثری مطرح شد و به نوعی وارد زندگی آتش شد. این بار آنها یک بازی موفق را با هم انجام دادند، اما از آنجایی که تمرکز اصلی سریال بر زندگی آتش و مادرش بود، نقش کوثری چندان قوی نبود. نبود و در ذهن باقی نمانده است.

تقاطع سد محسن کرای 1394

حامد بهداد و باران کوثری از جمله بازیگرانی هستند که با همبازی در یک سریال و هشت فیلم بیشترین همکاری را داشته اند.
“تقاطع اولیه” یکی او را یکی از بهترین همکاران باران و حامد می دانند.

یک سال بعد از «هفت ماهگی»، کوثری و بهداد در فیلم «عطش معبر» دوباره نقش زن و شوهری را بازی کردند. این بار طبقه اجتماعی آنها متفاوت بود و دغدغه های شخصیت ها نیز با قبل متفاوت بود. بهداد در نقش قاسم، در مقام یکی یکی از ماموران گذرگاه شهرداری از مقابل دوربین عبور کرد. مردی که در مقابل مافوقش ساکت بود و با زیردستانش رفتار خشونت آمیز داشت و با همسرش اختلاف داشت. قاسم از همسرش نرگس خواست تا پول ارث پدرش را برای خرید کامیون بر خلاف میل او خرج کند و این به درگیری بین آنها و در نهایت خشم نرگس منجر شد. مدت زمان حضور کوشاری در فیلم طولانی است. نبود اما این بار سعی کردند بازی جدیدی را در قالب زن و شوهری متفاوت به نمایش بگذارند.

زنده | حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری ۱۳۹۶

حامد بهداد و باران کوثری از جمله بازیگرانی هستند که با همبازی در یک سریال و هشت فیلم بیشترین همکاری را داشته اند.
حامد بهداد و باران کوثری در «ژاندار» نقش برادر و خواهر را بازی کردند.

در فیلم «ژاندار» داستان از مراسم عروسی اسما شروع می شود. دختری با بازی باران کوثری که قبلا با مردی به نام نعیم نامزد کرده بود اما رابطه آنها به هم خورد. اکنون برادران نعیم در تلاشند تا این رویداد را خراب کنند. در بحبوحه درگیری، برادر اسما برادر نعیم را با چاقو می زند و در آستانه اعدام قرار می گیرد. شرط اصلی نعیم برای ارضای خون برادرش این است که اسما با او ازدواج کند و همین موضوع بحران بزرگی در زندگی آنها ایجاد می کند. حامد بهداد نقش مردی غمگین و انتقام جو را بازی می کرد که بر اثر اتفاقاتی که می گذراند پرخاشگر و عصبی شد. در طرف مقابل، باران کوثری در ابتدای فیلم سرشار از شور، شادی و زندگی است و با پیشروی فیلم، تبدیل به دختری تنها و غمگین می شود.

معبد | عادل تبریزی 2019

حامد بهداد و باران کوثری از جمله بازیگرانی هستند که با همبازی در یک سریال و هشت فیلم بیشترین همکاری را داشته اند.
«گیجگاه» پرفروش ترین فیلمی است که بهداد و کوثری در آن همکاری داشتند.

حامد بهداد پس از فیلم های «مارمز»، «چه خوب برغدی» و «دایره زنگی» در فیلم «گیجگاه» برای بازی در یک فیلم کمدی موافقت کرد. او در این فیلم معلم حرفه ای ادبیات در فضای نوستالژیک دهه شصت است. معلمی که از یک طرف علاقه زیادی به کاراته دارد و کلاس درس می دهد و از طرف دیگر عاشق سینما. در ضمن به مادر یکی او به شاگردانش علاقه مند است و سعی می کند نظر آنها را جلب کند. حامد بهداد و باران کوثری هر دو با گریم و تیپ متفاوت در این فیلم ظاهر شده اند و سبک بازی آنها به دلیل لحن کمدی فیلم متفاوت است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما