مروری بر همکاری های مشترک لیلا حاتمی و حامد بهداد دونفره جذاب حامد و لیلا

بعد از علی مصفا، حامد بهداد بیشترین همکاری را با لیلا حاتمی به ثبت رسانده است. آنها در 5 فیلم مقابل هم ظاهر شده اند و هر پنج فیلم از آثار موفق سینمایی زمان خود هستند. اولین همکاری آنها در سال 1385 در فیلم “هر شب” به کارگردانی رسول صدر عاملی و سپس در فیلم های “سادات آباد” به کارگردانی مازیار میری، “نارنج پوش” به کارگردانی داریوش مهرجویی، “پله آخر” به کارگردانی علی انجام شد. مصفا و «پیر پسر» به کارگردانی اوکتای براهنی نیز همبازی بودند.

به گزارش بازتاب آنلاین، از میان همکاری های مشترک آنها، «پسر پیر» به کارگردانی اکتای براهنی هنوز در ایران اکران نشده است. موفقیت آن در دنیا نشان می دهد که اثر قابل توجهی است و این همکاری در این فیلم به خوبی تثبیت شده است. صحبت هایی مبنی بر اکران «Old Boy» در ایران شده است، اما هنوز نمی توانیم مطمئن باشیم.

هر شب تنهایی رسول صدر امالی | 1386

«هرروز تنهایی» اولین فیلمی است که بهداد و حاتمی با هم بازی می کنند.

اولین همکاری لیلا حاتمی و حامد بهداد در فیلم «هر شب تنهایی» به کارگردانی رسول صدر عاملی رخ داد. لیلا حاتمی در این فیلم نقش نویسنده و مجری برنامه رادیویی به نام عطیه را بازی می کرد که به شدت بیمار بود و توسط پزشکان رها شده بود. همسرش از او خواسته بود تا او را تا مشهد همراهی کند و از امام رضا (ع) شفا بگیرد، اما عطیه اعتقادی به شفا نداشت و به گفته پزشکان مطمئن بود که به موقع خواهد مرد. با این حال، مرد همچنان به تلاش برای تقویت باورهای عطیه ادامه داد. حامد بهداد در این فیلم در نقش مردی آرام و صبور بود که از تنهایی رنج می برد و در مواجهه با عطیه سعی می کند همه چیز را عادی جلوه دهد. عطیه از ابتدا تا انتهای فیلم مدام با چالش زیارت رفتن یا نرفتن مواجه بود و با حضور یک دختر حال و هوای او عوض شد.

سعادت آباد مازیار میری | 1389

لیلا حاتمی پس از علی مصفا بیشترین همکاری را با حامد بهداد داشته است
یکی یکی از همکاری های موفق و خاطره انگیز لیلا حاتمی و حامد بهداد در فیلم سادات آباد رخ داد.

در فیلم «سادات آباد» با زندگی چند زوج روبرو هستیم که مدام به من دروغ می گفتند و همه چیز را از یکدیگر پنهان می کردند. لیلا حاتمی در نقش زنی بود که دوستانش را به جشن تولد همسرش دعوت می کرد و مدام آشپزی می کرد. با همه زحماتی که کشید، هیچ توجهی به همسرش محسن نداشت. محسن با بازی حامد بهداد، گستاخ، شوخ، غافل، دروغگو، احمق و… بود. مجموعه این ویژگی ها در مقابل آرامش و تلاش همسرش در این فیلم باعث شد که او منفور به نظر نرسد و حداقل تعریفی بهتر از دیگر شخصیت ها در ذهن ما داشته باشد. بهداد هنرمندانه باعث شد که عموم مردم او را دوست داشته باشند و متوجه خصلت های بد او شوند.

نارنجی داریوش مهرجویی 1390

لیلا حاتمی پس از علی مصفا بیشترین همکاری را با حامد بهداد داشته است
تنها تجربه مشترک حامد بهداد و لیلا حاتمی، همکاری با داریوش مهرجویی در فیلم «نارنجپوش» بود.

حامد بهداد نقش اول فیلم «نارنجی پوش» به کارگردانی داریوش مهرجویی را بازی می کند. او در نقش مردی به نام حامد ظاهر شده است که همسرش با بازی لیلا حاتمی مدتی از ایران خارج شد تا به عنوان نخبه ریاضی به پیشرفت خود ادامه دهد. حامد یک عکاس حرفه ای مطبوعاتی است اما پس از مطالعه کتاب فنگ شویی به نظافت محیط خود علاقه مند شد و تصمیم گرفت به نظافت خیابان ها و کوچه ها توجه کند. او برای کار به عنوان سرایداری اقدام می کند و تا زمانی که همسرش برگردد و نتواند موقعیت جدید خود را بپذیرد از کار در این زمینه بسیار خوشحال است. او به طور جدی سعی می کند او را متقاعد کند که ایران را ترک کند، اما موفق نمی شود و او در نهایت موافقت می کند که با او بماند. مدت زمان حضور لیلا حاتمی در این فیلم زیاد نیست اما این دو نفر با هم زوج جذابی ساخته اند.

گام آخر علی مصفا 1390

لیلا حاتمی بعد از علی مصفا بیشتر با حامد بهداد همکاری کرد
حامد بهداد در فیلم پله آخر حضور پرافتخاری داشت و در کنار لیلا حاتمی ایفای نقش کرد.

در فیلم «پله آخر» به کارگردانی علی مصفا، شخصیت اصلی خود علی مصفا است. مردی با حقیقتی در مورد گذشته همسرش لیلی روبرو می شود و زندگی او از هم می پاشد. لیلا حاتمی نقش همسر علی مصفا را بازی می کند و حامد بهداد را تنها در چند سکانس محدود می بینیم. ماجرا از این قرار است که لیلی جلوی دوربین کارگردان است اما نمی تواند خنده اش را کنترل کند. بازیگر مقابل او، حامد بهداد، احساس می کند که خنده های لیلی در واقع بی احترامی به او است. ابتدا سعی می کند با او صحبت کند تا مشکلش حل شود، اما پس از مدتی اعصاب خود را از دست می دهد و می رود.

پسر بزرگتر اکتا براهنی | 1400

لیلا حاتمی پس از علی مصفا بیشترین همکاری را با حامد بهداد داشته است
«پیر پسر» جدیدترین همکاری لیلا حاتمی و حامد بهداد تاکنون است.

در میان همکاری های مشترک لیلا حاتمی و حامد بهداد، «پسر پیر» به کارگردانی اکتای براهنی هنوز اکران نشده است، اما از آنجایی که در جشنواره های مختلف بین المللی با استقبال خوبی روبرو شده است، مطمئن باشیم این همکاری یکی از آثار موفق است. . از هر یک از آنها. بهداد در این فیلم نقش پسر مجرد میانسالی را بازی می کند که به دلیل ساختار خانوادگی نتوانسته تا این سن رابطه موفق و طولانی با زنی داشته باشد. حالا وقتی زنی وارد خانه او می شود توجه او را به خود جلب می کند و این شروع چالش جدیدی در زندگی آنها می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما