اخبار روز سینما

مروری بر خنده دارترین موقعیت هایی که شرکت کنندگان در فصل دوم «اسکار» در آن حضور داشتند. خندبازار

فصل دوم مسابقه اسکار به کارگردانی و اجرای مهران مدیری پنجشنبه 26 بهمن نهایی شد؛ مسابقه ای با رویا میرعلمی، یوسف تیموری، شکیب شجره و نگین معتضدی که موقعیت های جالبی را در این فصل رقم زدند. بهانه ای برای پایان دادن به این فصل، موقعیت های مفرح ایجاد شده توسط هر کدام را مرور می کنیم.

به گزارش بازتاب آنلاین، مهران مدیری در فصل دوم «اسکار» بیشتر از فصل اول درگیر شوخی بود و با شرکت کنندگان می خندید. اتفاقی که باعث شد در این فصل شاهد فضای هیجان انگیزتری باشیم.

رویا میرعلمی با اتفاقات خنده داری که افتاد توانست تندیس اسکار را از آن خود کند.

خواب میرعلمی. | یکی یکی از خنده‌دارترین قسمت‌هایی که با حضور رویا میرعلمی رخ داد، جایی بود که او عکس‌های شاگردی‌اش را با کت سیب‌رنگ و بند چانه نشان داد و توضیح داد که در آن لحظه با آن قیافه و سبیل چقدر خوش تیپ شده است. آنچه او گفت، مهران مدیری پیگیر خاطراتش بود و گفت که در آن مدت خودش و دوستانش به دخترانی از همین نوع شماره هم می دادند. در قسمت دوم چالشی که قرار بود بدترین استعدادشان را نشان دهند، دهانش را باز کرد و گفت که فکش سروصدا می کند که همه را به خنده انداخت. در قسمت هایی که قرار بود در مورد کلمات عجیب توضیح بدهند، با اینکه چیزی از آنها نمی دانست، با اطمینان شروع به صحبت کرد و این هم موقعیت خنده داری ایجاد کرد. فیلم کوتاهی که او فیلم «درخشش» را در آن کنایه زد، یکی از جذاب ترین فیلم های این فصل بود.

فصل دوم رئالیتی شو
پخش آهنگ با صدای یوسف صیادی یکی این یکی از خنده دارترین لحظات فصل دوم اسکار بود.

یوسف صیادی | با توجه به حضور او چندین موقعیت جالب ایجاد شد. یکی یکی از جالب ترین ها وقتی بود که آهنگی را با صدای خودش اجرا می کرد و قدم به قدم تاکید می کرد، حالا بدتر شده است. نمی شد به حرفش گوش کرد و از ته دل نخندید. تا جایی که حتی یکی از مدیران گفت بعد از شنیدن این آهنگ باید با یوسف قطع رابطه کنیم. موقعیت بعدی این بود که قرار بود بدون سروصدا املت درست کنند. تغییر حالت چهره او هنگام شکستن تخم مرغ ها باعث خنده همه می شود. وقتی مدیری از آنها خواست که دردناک ترین استعدادش را به آنها بگویند، گفت که قرار است خارجی باشم و حاضر به اجرای آن هستم، اما مدیری جلوی او را گرفت و گفت که برنامه اش آنقدر مبتذل نیست که اجازه چنین کاری را بدهد. نکته جالب ماجرا این بود که وقتی در همان چالش گوشش را له کرد، یک ماهیگیر از او پرسید که آیا مطمئن است نقشه‌اش آنقدرها هم زیبا نیست؟

فصل دوم رئالیتی شو
شکیب شجره این چالش را بر عهده گرفت که با کمترین سروصدا و سرگرم کننده ترین شکل ممکن یک املت درست کند.

شجره نامه شکیب | شکیب شجره در چند قسمت توانست موقعیت های خنده داری خلق کند. یکی یکی از آن‌ها جایی بود که در چالش درست کردن نیمرو، تخم‌ها را زیر لباسش گرفت و شکست و پیاز و گوجه‌فرنگی را با دهانش خرد کرد. زمانی که قرار شد در مورد برخی اصطلاحات پزشکی صحبت کند، «استخوان خاجی» را مطرح کرد و خیلی روان شروع به صحبت کرد، حتی گفت جای بدی است وگرنه آن را به همه نشان می داد. جذاب ترین نکته حضور او در این فصل، داستان فداکارترین استعدادها بود. وقتی لاله گوشش را در سوراخ فرو کرد، مدیر آنقدر خندید که نفسش بند نیامد. آنقدر که خود شجره تعجب کرد و گفت وقتی عصبانی هستی بگو بیایم گوشم را نشانت بدهم. فیلم کوتاه شجره یکی از جذاب ترین فیلم ها بود. او با فیلم شلاق شوخی کرد و آهنگ بتهوون را جایگزین آهنگ شهرام شبپره کرد.

فصل دوم رئالیتی شو
نگین معتضدی در فصل دوم موقعیت های کمیک کمتری نسبت به سایر شرکت کنندگان خلق کرد.

نگین معتضدی | در مقایسه با دیگران، او در ایجاد موقعیت های خنده دار ضعیف تر بود. در طول چالش ها بیشتر از بقیه می خندید و در سطح استاندارد به سوالات پاسخ می داد. خنده دارترین موقعیتی که او ایجاد کرد در پاسخ به سوالات عجیب و غریب در مورد ساکروم و لحظه خم شدن بود. آنقدر بی ربط صحبت می کرد که معلوم بود حتی یک بار هم اسمشان را نشنیده بود. مثلاً گفت که به خاجی اصلا نیازی نیست و می توان آن را دور انداخت. تا جایی که یکی از مدیران پاسخ داد که شما فقط حرف مفت می زنید.

فصل دوم رئالیتی شو
نیما شعبان نژاد در فصل دوم حضور پر رنگ تری نسبت به فصل اول داشت.

نیما شعبان نژاد | برخلاف فصل اول، نیما شعبان نژاد در این فصل حضور پررنگ تری داشت. او به پرتاب قطعات و وارد شدن به چالش با شرکت کنندگان ادامه داد. چند بار با یک مدیر در مورد اینکه آیا پاسخی که به شما داده درست بوده یا نه بحث کرده اید؟ و مدیر مدام به او می گفت که این چیزها فقط به او مربوط می شود. این تعاملات بین آنها برای نمایش جدید و جدید بود. وقتی املت درست می کردند به آملت بودن این املت ها با حالات صورتش واکنش نشان می داد و رفتارش با شکیب شجره و چروک شدن گوش هایش خیلی خنده دار بود. به نظر می رسد کم کم حضور او در این برنامه پررنگ تر شود.

«اسکار» به کارگردانی مهران مدیری دوشنبه و پنجشنبه هر هفته روی سکوی فیلمو اکران می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا