اخبار روز

مرد شیشه ای 4 قاشق و 4 شی فلزی دیگر را قورت داد

سرهنگ دکتر توحید تیمورنژاد، جراح عمومی بیمارستان حضرت ابوالفضل فرج(ع) درباره جزئیات این عمل گفت: عملی نادر برای خارج کردن اجسام سخت فلزی از معده یک بیمار 34 ساله بود که در بیمارستان حضرت ابوالفضل فرج(ع) انجام شد. در کرمانشاه تبدیل شد.

به گزارش ایسنا، وی درباره علائم این بیمار گفت: بیمار مردی 34 ساله با درد شدید شکم راهی بیمارستان شد. پس از انجام معاینات و اقدامات تشخیصی مشخص شد که علت درد وجود اجسام سخت فلزی در معده بیمار است.

در این راستا بلافاصله بیمار برای استخراج این اجسام سخت به اتاق عمل منتقل شد و طی یک عمل جراحی 40 دقیقه ای، 8 قطعه جسم سخت فلزی شامل چهار عدد قاشق و 4 قطعه سیم فلزی از داخل بدن بیمار خارج شد. معده و ابتدای اثنی عشر .

تیمورانژاد ادامه داد: بیمار حدود یک ماه پیش این اجسام سخت را قورت داد و این اجسام باعث ایجاد زخم و خونریزی در معده بیمار و ابتدای دوازدهه شد.

وی همچنین درباره علت انجام این اقدام بیمار گفت: بیمار سابقه اعتیاد داشته و دلیل این اقدام اختلال روانی ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه بوده است.

به گفته این پزشک، حال عمومی بیمار در حال حاضر رضایت بخش است و پیگیری های پزشکی و ارزیابی های روانی تا بهبودی کامل ادامه دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا