اخبار روز

مردم زمین به ریشه خود بازگشتند! (+ فیلم و عکس)

عصر ایرانبازی های ویدیویی یکی از سودآورترین بازارها در فضای فناوری هستند و قطعا یکی از محبوب ترین ها به حساب می آیند. چه موافق باشیم و چه نباشیم، این موفقیت در هر دو زمینه رو به افزایش است. بنابراین، اعمال محدودیت در این زمینه قطعاً قدرت بازار قاچاق را تقویت می کند و تأثیری بر محتوای اصلی نخواهد داشت.

در مورد بحث تولید این بازی ها صادقانه باید پذیرفت که در شرایط کنونی امکان رقابت با شرکت های فوق ثروتمند و قدرتمند تولید کننده بازی وجود ندارد و برای ایجاد هدف عملاً نیازمند تحقیق و توسعه در این زمینه هستیم. برای رسیدن به مرحله اجرای بالغ با میزان موفقیت بالا. بیایید نزدیکتر شویم

بنابراین می توان اولین و موثرترین قدم برای والدین دانست که از چه نوع محتوایی است و ضرر کمتری دارد. البته بزرگسالان نیز جزء ضروری گیمرها هستند و اطلاعات در مورد محتوای یک بازی می تواند برای آنها و انتخابشان مفید باشد.

لازم به ذکر است که جملاتی مانند “آنها بازی نمی کنند، بازی نمی کنند” و امثال آن فقط چهره مشکل را محو می کند و همه ما به خوبی می دانیم که آنها بازی می کنند و خواهند کرد! بنابراین در حال حاضر افزایش آگاهی مهمترین راه حل تلقی می شود.

در راستای موضوعات مطرح شده، در سلسله مقالاتی به معرفی محبوب ترین بازی های روز می پردازیم. همه کنسول‌ها از پلی‌استیشن و ایکس‌باکس گرفته تا گوشی‌های هوشمند در محتوای ما گنجانده می‌شوند.

بدیهی است که ارسال محتوا و تصاویر مربوط به یک بازی به معنای تایید آن توسط محتوای ارسال شده نیست، اما همانطور که گفته شد، هدف افزایش آگاهی نسبت به رویکرد هوشمندتر به این فناوری بی حد و حصر است.

نقد و بررسی Remnant 2 (Remnant 2)

بازی را آزاد کنید باقی مانده: از خاکستر در سال 2019 مورد استقبال گیمرها قرار گرفت، اما شاید بتوان حدس زد که این شرکت بازی های تیراندازی (بازی های تیراندازی) هنوز فضای کافی برای توسعه و اصلاح بهترین عناصر وجود دارد بازی عنوان خاصی برای خلقت دارد.

این بازی دارای اخطار سنی بالای 17 سال است (حاوی صحنه های خشونت آمیز). این هشدار در مورد تیزر بازی نیز صدق می کند که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید. توجه به رده سنی مناسب یک بازی بسیار مهم است و متاسفانه در کشور ما به خصوص برای بازی های خارجی معمولا به این موضوع توجه نمی شود.

نسخه اول بازی باقی مانده در ترکیب اصول طراحی روح انگیز (روح مانند) با مکانیک های تیراندازی سوم شخص خود، عملکرد تحسین برانگیزی داشت و یک بازی همه جانبه راه اندازی کرد. اکنون باقی مانده 2 با تمام این عناصر، این بازی به یک بازی عمیق تر، بزرگتر و جسورتر تبدیل شده است که بی عیب و نقص هم نیست.

باقی مانده 2; داستان بازی

در همان ابتدا، Remnant 2 به چندین نقطه ضعف بازی اول، از جمله عدم تنوع کلاسی و طراحی بصری ضعیف پرداخته است. Remnant 2 همچنین روند تصادفی سازی مراحل بازی نسخه اول را به سطح جدیدی رسانده است و امکان تجربه ای فوق العاده را با قابلیت بازی چند بار به گونه ای که هیچ کدام شبیه به هم نباشند، می دهد.

داستان Remnant 2 مدتی پس از اتفاقات Remnant: From the Ashes آغاز می شود. مردم سیاره زمین آنها هنوز با The Root می جنگند. در واقع، روت اکنون تهدید جدی تری برای نابودی زمین است و این به شخصیت اصلی جدید بازی و دستیارش، کلمنتین، بستگی دارد که با این وضعیت مقابله کنند.

شخصیت اصلی بازی نامی ندارد و به اصطلاح نیمه جدید است. در ابتدای بازی، بازیکن آن را با نام مورد نظر خود ایجاد می کند.

در نسخه اول بازی، دانشمندانی را دیدیم که با استفاده از پورتال هایی به نام Worldstones، مسیرهایی را به دنیاهای دیگر باز کردند. در نتیجه این نفوذها، نژادی فرازمینی به نام ریشه وارد سیاره زمین شد و یک آخر الزمان ایجاد شده

آخرالزمان و سفر در جهان های موازی موضوع اصلی بسیاری از سریال ها و البته بازی های روز است و اینجا هم این اتفاق می افتد. تعابیر ارائه شده ممکن است به اندازه یک بازی ویدیویی سرگرم کننده نباشد و به هر حال، جنگ بین خیر و شر همچنان به گونه ای به بازیکن ارائه می شود که برای سازنده و فرهنگ غربی مطلوب است و دقیقاً در اینجا حضور است. رنگ کامل ما در زمین احساس می شود.

روت یک نژاد متخاصم است که به سیارات و جهان های مختلف حمله می کند و با از بین بردن ساکنان آنها آنها را تسخیر می کند. در پایان نسخه اول، افراد موفق شدند به طور موقت Root را شکست دهند، اما در Remnant 2 وضعیت جدی تر و بحرانی تر از قبل است.

Remnant 2 داستان غنی از دیالوگ را ارائه می دهد که از یک RPG کلاسیک انتظار دارید نهاما مشکل خاصی برای گفتن داستانش ندارد.

تأیید مجدد 2

باقی مانده 2; تغییرات نسبت به نسخه 1

جهان از باقی مانده 2 دامنه، خطرات و سختی بازی افزایش یافته است بیشتر بوده است اما این افزایش سختی بازی آزار دهنده است. گرافیک و اتمسفر بازی نسبت به نسخه اول بهبود یافته است، هرچند که در مقایسه با برخی دیگر از عناوین سال 2023 همچنان در همان سطح قرار دارد. پایین تر قرار داده شده.

هر منطقه جدیدی که شخصیت اصلی بازی از آن بازدید می کند ترکیبی از طراحی فانتزی، گوتیک یا حتی بیگانه و چیزی بین واقعیت و رویا را ارائه می دهد. جزئیات جالب و محیط های بازی از نظر بصری جذاب هستند.

فقدان یک سیستم طبقه بندی دقیق یکی از انتقادات اصلی به نسخه اول Remnant بود. در قسمت دوم، Gunfire Games تاکید ویژه ای بر عناصر نقش آفرینی Remnant 1 داشت و پنج کلاس ویژه شامل Medic، Hunter، Challenger، Handler و Gunslinger را معرفی کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا