اخبار روز سینما

مرجانه گلچین با این استایل شبیه باربی شده است+ تصویر

در ادامه تصویری جنجالی از مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون را می بینید.

به گزارش بازتاب آنلاین عکس جدیدی از مرجانه گلچین در فضای مجازی دست به دست می شود. این عکس چهره و استایل جدید مرجانه گلچین را نشان می دهد. مرجانه گلچین بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران است. مرجانه گلچین را با سریال ها و نقش های طنز می شناسند. در ادامه یک عکس جدید و یک سبک متفاوت از مرجانه گلچین را می بینید.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین چگونه بازیگر شد؟

مرجانه گلچین با سریال آینه وارد تلویزیون شد. او در هنگام بازی در این سریال 19 ساله بود و پس از این سریال پا به عرصه تئاتر و سینما گذاشت.گلچین از سال 68 و پس از بازی کردن در مجموعه تلویزیونی ازدواج پر ماجرا، تا سال 85 از تلویزیون دور بود. بالاخره بعد از گذشت 13 سال با مجموعه تلویزیونی زیرزمین به تلویزیون برگشت.

تحصیلات مرجانه گلچین در خارج از کشور

وقتی تحصیلش در ایران با مشکلاتی مواجه می شود تصمیم می گیرد کشور را ترک کند و این کار را انجام می دهد، اما عشق به کشورش و دلتنگی اش به مادرش او را به ایران بازمی گرداند. مرجانه گلچین در این باره می گوید: من تحصیلاتم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم، البته برخلاف میل خودم؛ چون می خواستم بازیگری بخوانم، اما متاسفانه نتوانستم حد نصاب را کسب کنم و پس از آن تصمیم گرفتم از ایران بروم. برای همیشه چون خواهر و برادرهایم آنجا زندگی می کردند. پس من هم همین کار را کردم؛ اما راستش دلم برای ایران، شغلم و دوستانم تنگ شده است. زادگاه من رشت است و باید حداقل ماهی یک بار برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من این شهر را خیلی دوست دارم.”


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا