اخبار روز سینما

مرجانه گلچین: خداحافظی من از بازیگری سیزده دروغ بود!







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، مرجانه گلچین بازیگر 55 ساله سینما و تلویزیون دو روز پس از انتشار پستی در فضای مجازی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. فروردین وی با انتشار ویدئوی دیگری اعلام کرد که رفتنش کذب بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: او در این ویدئو از هوادارانش عذرخواهی می کند و می گوید با این دروغ فقط می خواسته نشان دهد که چقدر در قلب مردم ایران جای دارد!

این بازیگر پیشکسوت که از سال 1360 فعالیت خود را آغاز کرد و با سریال آینه در تلویزیون ظاهر شد، در سریال های «بازنگه»، «در و ندار»، «خوش نشین ها» و «سه دونگ سه دونگ» حضور داشت. «شمس العماره»، «نقطه روی خط»، «دزد و پلیس»، «شب عید»، «شغل یا فرد» و «بوتیمار» به ایفای نقش پرداختند.

در دو دهه اول زندگی هنری خود در نقش های بسیار جدی ظاهر شد اما در دهه هشتاد به نقش های طنز و کمدی روی آورد و بازی های ماندگاری را در خاطره بینندگان تلویزیون به یادگار گذاشت.

گلچین در اولین ویدیوی خود در روز یازدهم فروردین وی آن را در فضای مجازی منتشر کرد و گفت: از کودکی این حرفه را شروع کردم، با آن بزرگ شدم، بزرگ شدم و به این سن رسیدم و ترک آن بسیار سخت است. تصمیمی که بالاخره باید گرفته می شد. من فکر کردم مناسب تر است که آن را در آغاز سال جدید اعلام کنم.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا