سرگرمی

مراقب متولدین این ماه باشید از همه بیشتر خیانت می کنند

اگر فکر می کنید همسر یا همسرتان به شما خیانت می کند، اخترشناسان می گویند بهتر است به صورت فلکی آنها توجه کنید. اینگونه به دنیا می آیید یکی از ماه های سال بیشتر از دیگران به شریک زندگی خود خیانت می کنند.

سامانتا جین، ستاره شناس، معتقد است برای درک این موضوع نه تنها باید به ویژگی های شخصیتی طرف مقابل توجه کرد، بلکه باید در نظر داشت که او در چه زمانی از سال متولد شده است.

در این بین گفته می شود که متولدین یک ماهه به ویژه در خیانت مقصر هستند. علامت ماه مورد نظر “جوزا” یا “دو رقم” است. زمانی که فرد در فاصله 31 قرار دارد اردیبهشت ماه تا 29 خرداد متولد می شود

سامانتا جین می گوید:یکی یکی از صور فلکی که بیشتر به دلیل خیانت به شریک زندگی خود مشهور است، جمینی است. کنجکاوی ذاتی، عشق به همراهی و نیاز به حس ماجراجویی در زندگی آنها را می توان با فکر یک عشق ممنوع تحریک کرد.

این ستاره شناس هشدار داد که جمینی ها زمانی که از شریک فعلی خود هیجان کافی نداشته باشند، به دنبال شخص دیگری می گردند.

در نتیجه جوزا که عاشق توجه است باید همیشه توسط شریک زندگی اش دیده شود تا از رابطه خسته نشود. اگر این نیازهای شریک جوزای خود را برآورده نکنید، ممکن است در مقطعی از رابطه متوجه شوید که شما تنها کسی نیستید که توسط او “عشق من” خطاب می شود!

این ستاره شناس همچنین فاش کرد که احتمال خیانت برای متولدین برج حمل، قوس و ترازو نیز زیاد است. اما سرطان، برج ثور و باکره بیشتر به شریک زندگی خود وفادار هستند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا