اخبار روز سینما

مراسم ازدواج جنجالی آناشید حسینی با دکتر. چلبیانلو + عکس و فیلم

عکس و فیلم مراسم عقد آناشید حسینی با دکتر. چلبیانلو دوباره در شبکه های اجتماعی پخش شد. می توانید ادامه دهید فیلم مددی محصول سینما دیدن.

مراسم عقد آناشید حسینی با دکتر. چلبیانلو

آناشید حسینی طراح لباس مشهور ایرانی با دکتر امین رضا چلبیانلو، تهیه کننده سینما و دندانپزشکش. این طراح مد مشهور در 4 متولد شد بهمن سال 1370 است و در شهر اهواز به دنیا آمد، اما در دو سالگی به تهران مهاجرت کرد و ساکن آن شهر بود.

ازدواج آناشید حسینی با دکتر چلبیانلو

عکس و فیلم مراسم عقد آناشید حسینی با امین رضا چلبیانلو در طول یک سال که مصادف با سالگرد ازدواج آنها است، این خبر در فضای مجازی منتشر شده است.

مراسم ازدواج جنجالی آناشید حسینی با دکتر. چلبیانلو

فیلم عروسی آناشید حسینی با دکتر. چلبیانلو


جشن عروسی آناشید حسینی با دکتر. امین رضا چلبیانلو

مراسم عقد آناشید حسینی و دکتر. امین رضا چلبیانلو دوشنبه 27 تیر 1401 اتفاق افتاد و این زوج مشهور به تازگی تصاویر خود را در فضای مجازی بارگذاری کرده اند. آنچه در عکس ها و فیلم های به اشتراک گذاشته شده توجه کاربران را به خود جلب کرد، لباس عروس مجلل و گران قیمت آناشید حسینی است.

در عکس منتشر شده که اولین عکس مشترک آناشید حسینی و همسرش دکتر است. چلبیانلو بعد از عروسی، این زوج سلبریتی از فضای مجازی در یک مهمانی سینمایی دیده می شوند. آنچه در عکس ها و فیلم های به اشتراک گذاشته شده توجه کاربران را به خود جلب کرد، لباس عروس مجلل و گران قیمت آناشید حسینی است.

ازدواج آناشید حسینی با دکتر چلبیانلو

مراسم عقد آناشید حسینی با دکتر. چلبیانلو
مراسم عقد آناشید حسینی با دکتر. چلبیانلو

آناشید حسینی و همسرش دکتر چلبیانلو در دومین جشن شکرگزاری تولیدکنندگان سینمای ایران حضور یافت. دکتر چلبیانلو و آناشید حسینی برای اولین بار تصاویری را با هم به اشتراک گذاشتند و به همه شایعات پایان دادند و مشخص شد که آنها ازدواج کرده اند. آناشید به دلیل داشتن طرح های خاص و منحصر به فرد، بهترین طراح لباس در این زمینه محسوب می شود.

ازدواج آناشید حسینی با امین رضا چلبیانلو

مراسم عقد آناشید حسینی با دکتر. چلبیانلو
مراسم عقد آناشید حسینی با چلبیانلو

به خواندن ادامه دهید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مربوط به ستاره ها و اخبار هنرمندان ترکیه دیدن. نظر خود را در مورد این خبر حتما کامنت کنید

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا