اخبار روز

مراحل فروش سکه همستر مبارزه را در اینجا بیاموزید / ابتدا دلار، بعداً تغییر دهید


به گزارش مانیبان، قدم اول: کیف پول خود را بسازید

مرحله 2: منتظر تراشه ها باشید همستر فهرست شود

مرحله 3: انتظار برای توکن ها همستر بودن

مرحله چهارم: یک حساب کاربری در صرافی مناسب باز کنید

مرحله پنجم: سکه همستر فروش

هشدار: قبل از خواندن ادامه مطلب، ابهامات زیادی در مورد این بازی وجود دارد و مشخص نیست که واقعی است یا کلاهبرداری و ما این مقاله را با توجه به واقعیت آن آماده کرده ایم.

نحوه فروش سکه همستر ما آن را در 5 مرحله شرح داده ایم، لطفا آنها را با دقت دنبال کنید.

مرحله 1: کیف پول خود را بسازید

در دنیای ارزهای دیجیتال، کیف پول ها بسیار مهم هستند. بدون کیف پول، خرید، فروش و مبادله ارز دیجیتال غیرممکن است. کیف پول دیجیتال مکانی امن برای ذخیره ارزهای دیجیتال است. بنابراین، برای انتقال و فروش ارزهای بازی. همستر شما باید کیف پول داشته باشید.

همستر در آخرین به روز رسانی، قابلیت اتصال به کیف پول را اضافه کرد. برای اتصال بازی به کیف پول، باید از گزینه Airdrop در گوشه سمت راست پایین صفحه استفاده کنید. چندین گزینه برای اتصال به کیف پول وجود دارد، اما بهتر است Tonkeeper را انتخاب کنید.

اگر این برنامه را نصب نکرده‌اید، ابتدا آن را از Google Play یا برنامه‌های مشابه نصب کنید. پس از نصب به راحتی می توانید بازی را به کیف پول متصل کرده و برای رفتن به مرحله بعدی آماده شوید.

مرحله 2: منتظر تراشه ها باشید همستر فهرست شود

در حال حاضر سکه همستر ارزشی ندارند. آنها به سادگی سکه های جذابی هستند که سازندگان آنها قول داده اند در روزهای آینده تبدیل به پول شوند. اما آیا چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر، باید تا جولای 2024 (اواسط تیرماه) صبر کنیم.

فروش سکه همستر، آنها باید فهرست شوند. فروش سکه همستر باید لیست شود.

منظور از فهرست شدن این است که در بورس اعتبار می گیرند و قابل معامله هستند. مثلا، نات کوین در ابتدا فقط یک بازی تلگرام بود. چه زمانی نات کوین این ارز دیجیتالی شد که توکن‌های آن در صرافی‌ها فهرست می‌شد و معامله می‌شد.

در حال حاضر در دو صرافی Kocoin و Gate.io در مرحله پیش فروش و قیمت گذاری است. به محض شروع فروش، امکان خرید و فروش ارز ایران کارت را خواهید داشت.

مرحله 3: انتظار برای توکن ها همستر بودن

آره یکی از بازیکنان حرفه ای همستر خب، احتمالاً تا به حال به مراحل پیشرفته این بازی رسیده اید و میلیون ها سکه جمع آوری کرده اید. اما آیا قرار است همه این سکه ها توکن شوند؟ آیا هر سکه معادل یک توکن قابل معامله از هر صرافی خواهد بود یا از فرمول دیگری برای محاسبه توکن استفاده می شود؟

طبق آخرین اطلاعیه ها معیارهای تعیین توکن همستر سود ساعتی (سود ساعتی). با این حال، هنوز هیچ چیز قطعی نیست. این امکان وجود دارد که مجموع سکه های جمع آوری شده و … نیز در تعیین تعداد توکن ها همستر نقش داشته باشد

مرحله چهارم: یک حساب کاربری در صرافی مناسب باز کنید

بعد از توکن همستر در لیست و شما توانستید سکه های خود را به توکن تبدیل کنید، باید آنها را به صرافی منتقل کنید. این کار از طریق کیف پول انجام می شود. صرافی های زیادی وجود خواهد داشت که توکن ها را معامله می کنند. همستر انجام دادن

از جمله این صرافی ها می توان به Binance، BingX، OKX و … اشاره کرد. برای جمع آوری سکه ها همستر شما باید در این صرافی ها ثبت نام کنید و عضو آنها شوید. عضویت در صرافی های ارز دیجیتال آسان است و فقط باید دستورالعمل های موجود در وب سایت آنها را دنبال کنید.

مرحله پنجم: سکه همستر فروش

تا آخرین مرحله فروش سکه همستر ما رسیدیم حالا که توکن ها را به صرافی منتقل کردید، باید آنها را به ارزهای دیجیتال دیگر یا پول نقد تبدیل کنید.

مبادلات بین المللی از ریال ایران حمایت نمی کنند. به همین دلیل است که پس از تبدیل ارزها همستر به دلار یا ارزهای رمزنگاری شده باید در صرافی ایرانی آنها را به تومان تبدیل کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا