اخبار روز سینما

مراحل ساخت سریال انیمیشنی Inside Out به اتمام رسید

در حالی که هنوز اکران دومین انیمیشن Inside Out فرا نرسیده، استودیوی پیکسار در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک سریال انیمیشنی اسپین‌آف جدید با محوریت ذهن «رایلی» (با صداپیشگی کنزینگتون تالمن) است.

طبق گزارش بلومبرگ، این سریال اختصاصی دیزنی+ با عنوان محصولات رویا (Dream Productions) ساخته خواهد شد و روی استودیوی فیلمسازی به همین نام که در ذهن «رایلی» وجود دارد، تمرکز می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


مراحل ساخت سریال انیمیشن Inside Out به اتمام رسید

محصولات رویا به عنوان اولین سریال انیمیشنی Inside Out ساخته شده توسط پیکسار است که قلمروی جدیدی را برای این استودیوی انیمیشن‌سازی رقم خواهد زد.

این اولین سریال دیزنی+ از محصولات پیکسار نخواهد بود؛ چرا که این استودیو در سال 2022 در نمایشگاه D23، ساخت یک سریال گلچین اورجینال با عنوان برد یا باخت (Win or Lose) را اعلام کرد و ساخت. برد یا باخت قرار است تا پایان سال 2024 منتشر شود؛ اما در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری برای محصولات رویا مشخص نشده است.

روابط پیکسار و دیزنی+ در سال‌های اخیر با چالش‌هایی روبرو بوده است. سه مورد از آخرین فیلم‌های تحسین‌شده این استودیو شامل لوکا (Luca)، روح (Soul) و قرمز شدن (Turning Red) به طور انحصاری در دیزنی+ و در بحبوحه همه‌گیری کووید منتشر شدند. این تصمیم باعث ایجاد اختلاف بین طرفداران و کل مجموعه پیکسار شد و حتی رئیس پیکسار، «جیم موریس»، اعتراف کرد که با وجود علاقه‌اش به ساخت سریال‌های جدید، امیدوار است که دیگر مجبور به اکران انحصاری فیلمی در دیزنی+ نشوند. او در این رابطه گفت:

امیدوارم که فیلم بلند دیگری را در دیزنی+ منتشر نکنیم. اگر بخواهیم کارهای بیشتری برای دیزنی+ انجام دهیم، باید به صورت سریال باشد و این باعث ایجاد یک تفکیک واضح بین آنچه برای سینما و آنچه برای استریم انجام می‌دهیم، می‌شود.

انیمیشن Inside Out

دیزنی پس از مبارزه با فروش پایین تعدادی از فیلم‌هایش در گیشه سال 2023، به ویژه در بخش انیمیشن، برای جبران خسارات خود به دنبال ساخت دنباله‌ها افتاده است. Inside Out 2 چندین سال پس از فیلم اول روایت می‌شود، جایی که «رایلی» از یک کودک، به یک نوجوان تبدیل شده است. احساسات او با ظهور چهار احساس جدید که هر کدام ایده‌های کاملاً متفاوتی برای خوشحال کردن او دارند، دستخوش یک انقلاب خلاقانه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال Inside Out چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا