اخبار روز سینما

مراحل تولید فیلم جدید پارک جان ووک آغاز شد

فیلم جدید پارک جان ووک کارگردان مشهور کره‌ای با عنوان «نمی‌توانم کمک کنم» که اقتباسی از رمان آمریکایی تبر است، به زودی وارد مرحله تولید می‌شود.

«پارک جان ووک» کارگردان 60 ساله و نام‌آور کره‌ای، قرار است آخر این هفته تولید دوازدهمین اثر بلند خود را آغاز کند. فیلم نمی‌توانم کمک کنم اقتباسی از رمان تبر نوشته «دونالد وستلیک»، نویسنده آمریکایی است که در سال 1996 منتشر شد. این رمان پیش از این در سال 2005 توسط «کوستا گاوراس» به فیلمی فرانسوی با عنوان «تبر» اقتباس شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


مراحل تولید فیلم جدید پارک جان ووک آغاز شد

فیلم جدید «پارک جان ووک» داستان مردی به نام «مان-سو» (با بازی لی بیونگ-هون) را روایت می‌کند که پس از اخراج از شرکت کاغذسازی که سال‌ها در آن کار کرده بود، به شدت در جستجوی شغل جدیدی است و نهایتاً تصمیم می‌گیرد رقبای شغلی خود را به قتل برساند. سون یه-جین نقش همسر گرم‌دل او، «می-ری» را بازی خواهد کرد.

فیلم جدید پارک جان ووک

این فیلم اولین همکاری «سون با پارک» و اولین فیلم بلند «پارک» پس از درام معمایی تحسین‌شده‌اش با نام «تصمیم به رفتن» (2022) است. تولید و توزیع این پروژه توسط استودیوی بزرگ کره‌ای «CJ ENM» انجام می‌شود. تاریخ اکران این فیلم هنوز به‌طور رسمی مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا