اخبار روز

مذاکره پرسپولیس با 4 بازیکن

باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با چند بازیکن برای جایگزینی بازیکنان جدا شده خود بوده و امیدوار است در هفته آینده بازیکنان جدیدی را معرفی کند.

به گزارش تسنیم، فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند و همچنین بحث جدایی مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات، پرسپولیس را با چالش بزرگی مواجه کرد و تلاش ها برای بازگرداندن ترابی و اسماعیلی فر به جایی نرسید.

باشگاه پرسپولیس پس از اطلاع از جدایی نهایی ترابی و بیرانوند، مذاکرات جدی خود را با چند گزینه ادامه داده است تا با رونمایی از خریدهای جدید، جو هواداران ارتش سرخ را هر چه سریعتر آرام کند.

پرسپولیس که علاوه بر توافق با چند بازیکن دیگر از جمله سروش رفیعی، عیسی آل کثیر و علی نعمتی تنها موفق به تمدید قرارداد مرتضی پورعلیگنجی و وحید امیری شده است، به دنبال جذب چند بازیکن سرشناس است و این کار را جدی انجام داده است. مذاکره با این بازیکنان

علی علیپور، محمدرضا آزادی، مهدی لیموچی و محمدرضا اخباری چهار بازیکنی هستند که مذاکرات با آنها در مراحل پایانی است و پرسپولیس امیدوار است اوایل هفته آینده حداقل از دو بازیکن از این چهار بازیکن رونمایی کند.

مذاکرات پرسپولیس و علی علیپور فعلا به دلیل اختلافات مالی متوقف شده است تا دو روز آینده سرنوشت نهایی این انتقال مشخص شود. ظاهرا باشگاه پرسپولیس معتقد است که قرارداد علیپور باید کمتر از قرارداد تیم ملی باشد و منتظر پاسخ نهایی این بازیکن با ارائه پیشنهاد است.

تیم فوتبال پرسپولیس، علی علیپور، مهدی لیموچی و محمدرضا اخباری که گزینه های اصلی پرسپولیس برای جانشینی ترابی و بیرانوند هستند در حال حاضر با مشکل تایید مواجه هستند اما باشگاه پرسپولیس امیدوار است مشکل این دو بازیکن حل شود. بتواند در روزهای آینده مشکل را حل کند. باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با باشگاه آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان برای اخذ تاییدیه آغاز کرده است.

محمدرضا آزادی، بازیکن دیگری که پرسپولیس با وجود علاقه به حضور در جمع سرخ پوشان مد نظر دارد، با یک باشگاه اماراتی قرارداد امضا کرد که هنوز تعهداتش مشخص نشده است. آزادی طی روزهای آینده با مذاکره باشگاه نساجی و امارات وضعیت نهایی امضای قرارداد با پرسپولیس را به مدیران این باشگاه اعلام خواهد کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا