به گزارش بازتاب آنلاین، یکی از افرادی که به عنوان مدیر عمل می کنند یکی یکی دیگر از این مراکز همسان سازی در حال فعالیت است، وی درباره علت تشکیل مراکز همسان سازی می گوید: ما در دنیایی به نام دنیای سازمانی زندگی می کنیم زیرا برای هر خدمتی که بشریت نیاز داشته باشد، سازمانی راه اندازی شده است. در گذشته معمولاً از پیرزنانی که فاقد دانش روانی، تجاری و حقوقی بودند و در آن منطقه شناخته شده بودند، به عنوان دلال ازدواج استفاده می‌کردند که گاهی منجر به طلاق عاطفی زوجین و نارضایتی زناشویی می‌شد. البته از منظر جامعه شناسی جمعیت روستایی در گذشته بسیار بیشتر بود و سالمندان جوانان را در سنین پایین به یکدیگر معرفی می کردند. مثلاً دختری 15 ساله به پسری 20 ساله معرفی شد که گاهی با اطاعت بالای فرزندان از والدین شروع می شد، اما به دلیل تغییرات اجتماعی در جامعه و خانواده، بچه ها مستقل شده اند و خودشان را می خواهند. تصمیمات به هم می رسند و به همین دلیل سن ازدواج افزایش یافته است. بنابراین می توان اشاره کرد که در حال حاضر تعداد جوانان مجرد در سن ازدواج افزایش یافته و با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی جامعه امکان معرفی آنها به خانواده های دارای پسر و دختر در سن ازدواج با گوشت و شیر وجود ندارد. مثل قبل

مزایای بهره برداری از مراکز همسان سازی/فرایند ثبت نام متقاضی ازدواج برای انتخاب همسر

وی با اشاره به مزیت های مراکز همسریابی، روند ثبت نام متقاضیان ازدواج برای انتخاب همسر در مرکز خود را تشریح می کند و می افزاید: بسته های خدماتی در مرکز ما از رایگان تا خدمات VIP به ارزش یک میلیون تومان برای استفاده از خدمات رایگان، مجردها می تواند باشد. دیتابیس خود را از طریق تلگرام به آیدی موسسه بفرستید و با پیدا شدن فرد مورد نظر به آنها اطلاع داده شود. اما بسته خدمات VIP شامل مشاوره، مصاحبه، فیتینگ و تست می باشد که همگی زیر نظر روانشناس هستند. این روش معمولاً مستلزم مراجعه حضوری افراد به مرکز است. پس از تماس با آنها، مصاحبه و تست سلامت روان Sq از آنها داده می شود. پس از بررسی آزمایش و اطمینان از سلامت فرد، از آنها در مورد خواسته های آنها برای فرد مورد نظر سؤال می شود. پس از گذراندن این مرحله، خواسته های فرد با مختصات و مقتضیات او مقایسه می شود.

2 مورد عجیب خواستگاری ازدواج

این مدیر در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال معیارهای عجیبی برای ازدواج وجود داشته است، پاسخ می دهد: ده سال پیش مردی 30 ساله با این مرکز تماس گرفت و تنها ملاک او این بود که نام همسرش “شاپ” بود. او چندین سال پیگیر بود و هنوز کالای مورد نظرش را پیدا نکرده است و حتی بعد از ده سال ماهی یک بار با مرکز تماس می گیرد و می پرسد: «مغازه من را پیدا نکردی؟» یک مورد دیگر هم وجود داشت. چندی پیش با موسسه تماس گرفت و تنها ملاک ازدواجش قد همسرش بود و در همین زمینه از موسسه خواست تا خانمی قد بلند را به او معرفی کند.

در حالی که این مرد از نظر بدنی 170 کیلوگرم قد و 70 کیلوگرم وزن داشت، زنی را با 180 کیلوگرم قد و 130 کیلوگرم به او معرفی کردیم. تا به امروز خبری از ازدواج و تجرد وی در دست نیست. متأسفانه، بیشتر معیارهایی که مردان در نظر می گیرند، جسمانی هستند و هر چه زن و مرد شبیه به هم باشند، بهتر است. البته می گویند برای پایدارتر بودن ازدواج، زن باید از نظر زیبایی ظاهری یکی دو نقطه زیباتر از یک مرد باشد.

233217

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما