اخبار روز سینما جهان

«مدیر شب» برمی‌گردد/ ۲ فصل جدید سریال ساخته می‌شود

گزارش کردن مگتو، مدیر شب برای 2 فصل جدید با تام هیدلستون در نقش جاناتان پاین برای BBC و Prime Video باز می گردد.

انتظار می رود فیلمبرداری این سریال محبوب که از شخصیت های رمان پرفروش جان لوکار به همین نام الهام گرفته شده است، اواخر امسال آغاز شود. قسمت‌های جدید «مدیر شب» با بازی جاناتان پاین هشت سال پس از پایان انفجاری فصل اول آغاز می‌شود.

دیوید فار، خالق سریال، فصل های جدید را می نویسد و بر اساس کار خود با جورجی بنکس-دیویس، برنده بفتا، خالق سوزی متنفرم و دختران کاغذی، تمام شش قسمت فصل 2 را کارگردانی می کند. استیون گرت به عنوان تهیه کننده اجرایی و هیو لوری ایفای نقش خواهند کرد. به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت خواهد کرد.

فصل 1 مدیر شب که در سال 2016 پخش شد، برنده 2 جایزه امی و 3 جایزه گلدن گلوب از جمله بهترین بازیگر مرد برای هیدلستون شد. تنها در بریتانیا 10 میلیون نفر این سریال و عنوان آن را تماشا کردند یکی برنده یکی از محبوب ترین برنامه های سال 2016 شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، هیدلستون در بیانیه ای گفت: «مدیر شب». یکی این یکی از خلاقانه ترین پروژه هایی بود که تا به حال روی آن کار کرده ام. عمق، دامنه و پیچیدگی جاناتان پاین یک چشم انداز هیجان انگیز بود و باقی می ماند. من واقعاً مشتاق هستم که دوباره با سایمون و استفن کورنول، دیوید فار و استفان گرت متحد شوم و با جورجی بنکس-دیویس همکاری کنم تا فصل بعدی داستانمان را تعریف کنیم.

فرهام گفت که مدت‌ها به این کتاب نوشته جان لوکار فکر می‌کرده و باعث افتخار و خوشحالی او بوده که در فصل اول از نزدیک با او همکاری می‌کنم. وی افزود: قدمی برای گسترش «مدیر شب» فراتر از کتاب اصلی برنداشتم، اما چند سال پیش ایده ای به ذهنم رسید که به دنیای منحصر به فرد گوشه های تاریک و هویت های مبهم صادق است. هیچ کس مانند لوکارت تعلیق جاسوسی را با کاوش عمیق روح انسان ترکیب نمی کند. امیدوارم بتوانیم به نحوی به نبوغ بی قرار او در این کاوش جدید ادای احترام کنیم. من خوشحالم که دوباره با تام هیدلستون و استفان گرت کار می کنم و از بازگشت کارگردان درخشان جورجی بنکس-دیویس استقبال می کنم.

در فصل اول هیو لوری، الیزابت دبیکی و اولیویا کولمن دیگر بازیگران اصلی بودند که مشخص نیست در فصل دوم حضور خواهند داشت یا خیر.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا