تحریم گوگل لنز برداشته شد، برای ادامه جزئیات خبر با ما همراه باشید.

دیجیاتو: «ایمان رحمتی زاده» با انتشار توییتی اعلام کرد که محدودیت لنز گوگل برای کاربران ایرانی حذف شده است. به گفته این مدیر ارشد گوگل، این سرویس در روز جمعه در اختیار تمامی ایرانیان قرار خواهد گرفت.

گوگل لنز یکی از پرکاربردترین سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل است که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد که جستجو در موتور جستجوی گوگل از روی تصاویر، امکان تشخیص بیماری های پوستی و … از جمله ویژگی های این سرویس است.

اما چند سالی است که دسترسی به این ابزار محبوب و پرکاربرد گوگل برای ایرانیان امکان پذیر نیست. اگر می خواستید با آی پی ایرانی از این سرویس استفاده کنید با خطای 403 مواجه می شدید و تنها راه استفاده از ابزارهای تغییر IP بود.

اما به نظر می رسد با ردیابی به زودی این سرویس در اختیار تمامی کاربران ایرانی قرار گیرد. «ایمان رحمتی زاده» یکی از مدیران ارشد Google Firebase در توییتی اعلام کرد:

“خبر خوب این است که مسدود کردن لنز گوگل حذف شده است و باید در روز جمعه در دسترس 100٪ کاربران ایرانی باشد. جستجوی تصویر نیز باید کار کند (نه؟)، اما اگر آن را امتحان کنید، وقتی لنز درست شد، ترجمه تصویر انجام می شود. با برنامه ترجمه هم کار میکنه یا نه؟

مهم است به خاطر داشته باشید که اگر هنوز نمی توانید از سرویس لنز گوگل استفاده کنید، باید تا جمعه صبر کنید.

مدیر ارشد ایرانی گوگل: ممنوعیت لنز گوگل برداشته شد

به نقل از سایت انتخاب

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *