اخبار روز

مدیریت بحران به تهرانی ها هشدار داد! / جزئیات

در ادامه می توانید هشدار مدیریت بحران به تهرانی ها را بخوانید.

حامد یزدی مهر اخطاریه هواشناسی نارنجی رنگ بعدازظهر جمعه در خصوص فعالیت دو سامانه بارشی و وزش باد شدید از بعدازظهر فردا شنبه 23 ام صادر شد. دی ماه تا پایان سه شنبه 26 دی ماه اعلام و اظهار کرد: بر اساس این برآورد در نیمه شمالی و غربی استان به ویژه در ارتفاعات بارش برف، باران و کولاک را تجربه خواهیم کرد.

یزدی مهر وی با بیان اینکه در صورت بارش برف، باران و مه در مناطق کوهستانی کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد پیش بینی می شود، تصریح کرد: در این راستا با توجه به اخطاریه از تمامی عوامل مدیریت بحران تقاضا داریم. مرکز.» از مقامات امدادی و انتظامی کمک بخواهید. به مردم اطلاع دهید تا بهترین آمادگی را داشته باشند.

وی در خصوص لایروبی و پاکسازی دهانه پل ها، کانال ها و آبراه ها بر لزوم حفاظت از لوله های آبرسانی و تاسیسات آب تاکید کرد و افزود: بارش برف و باران همیشه از موهبت های الهی است و نباید منجر به بحران مشکلات انسان ساز شود. لذا به کلیه عوامل توصیه می شود برای کاهش اثرات نامطلوب از جمله اختلال در تردد خودروها، جا ماندن سرنشینان در محورها و گرفتگی و یخبندان، از تجهیزات مناسب برف روبی و بازگشایی محورها استفاده و وقت خود را صرف کنند. و نحوه برخورد با این پدیده ها و اتخاذ تدابیر مناسب را به عموم مردم اطلاع رسانی و آموزش دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین به تمامی شهروندان و مسافران توصیه کرد از تردد در جاده های کوهستانی مگر در موارد ضروری خودداری کنند زیرا در زمان بارش برف و باران خطر ریزش سنگ در این محورها وجود دارد.

یزدی مهر وی همچنین بر رعایت احتیاط هنگام عبور از حاشیه رودخانه ها و عدم استقرار در این مناطق تاکید کرد و گفت: کوهنوردان از کوهنوردی در ارتفاعات خودداری کنند.

وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی گفت: سامانه وزش باد از بعدازظهر یکشنبه بیست و چهارم فعال می شود دی ماه تا سه شنبه 26 دی ماه همچنین در مناطق غرب و جنوب استان هشدار داد و گفت: لازم است شهروندان و دست اندرکاران به استحکام سازه های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی توجه ویژه داشته باشند و از پرواز با پاراگلایدر و همچنین نظافت خودروها و توقف بعدی خودداری کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا