اخبار روز

مدیرعامل بانک ملی ایران: ما بانکدار هستیم نه بانکدار

ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه این بانک، با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ها و سیاست های دولت و بانک در حال انجام اقداماتی برای خروج از این شرکت هستیم، گفت: این بانک در حال انجام است. واگذاری دارایی ها و دارایی های مازاد بانک. یکی از اولویت ها و دستور کار اصلی بانک، خروج از شرکت و واگذاری دارایی های مازاد بانک است. ما می خواهیم تا پایان سال سریعتر به این هدف برسیم.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده گفت: نتایج اقدامات و دستاوردهای بانک باید منجر به تاسیس این شرکت شود. شود افزود: پرداختن به عملیات بانکی به جای عملیات بانکی به عنوان یک راهبرد، اقدامی است که بانک ملی ایران سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است و تمامی شرکت های این بانک در راستای عملیات بانکی بوده و به رویه ها و کلیات آن پایبند هستند. شرایط بانک شما باید این سیاست را رعایت کنید.

در ادامه این نشست، نجارزاده در بخشی دیگر از سخنان خود به وجود 53 میلیون مشتری بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران باید به عنوان سهامداران عمده در برابر دولت و آحاد جامعه پاسخگو باشد. با عملکرد مناسب و مطلوب و کسب موفقیت های جدید. .

وی با تاکید بر اینکه الگوی ارزیابی شرکت های تابعه باید اصلاح و تقویت شود، گفت: ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه بانک باید در دوره ای با شرایط و چارچوب مشخص انجام شود.

نجارزاده در ادامه افزود: ما بانکدار هستیم نه بانکدار، هر مدیری که با واگذاری بانک ملی ایران و شرکت های تابعه آن مخالفت کند برکنار می شود. زمانی که به ما مسئولیت داده می شود، از ما انتظار می رود که از قوانین و مسئولیت هایی که به ما داده شده است، پیروی کنیم.

وی با بیان اینکه انضباط مالی در تمامی بخش های بانک حائز اهمیت است و این سیاست باید سرلوحه همه امور زیرمجموعه ها باشد، افزود: بر اساس تدوین استراتژی ها و سیاست های بانک، انضباط مالی در تمامی بخش های بانکی باید سرلوحه امور قرار گیرد. شرکت های بانک پایه اصلی است. و تمرکز حساب های شرکت های تابعه در بانک ملی ایران یک ضرورت است.

وی در بخشی دیگر از این همایش بر خروج از بانکداری بر اساس سیاست های دولت و اهداف بانک تاکید کرد.

نجارزاده یادآور شد: کار بانک نیست، بلکه بانک باید کسب و کار ایجاد کند و سپس در اختیار مدیران بنگاه های اقتصادی تخصصی قرار دهد تا زمینه رشد اقتصادی، رونق تولید و اشتغال زایی در کشور فراهم شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به روند واگذاری شرکت در سال جاری اعلام کرد: با تغییر روش ها و فرآیندها، این روند تسریع می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا