اخبار روز سینما

مدیران موظفند در قبال نمایندگان رسانه ها پاسخگو باشند، حضور در جمع خبرنگاران را افتخار می دانم

استاندار گیلان با تاکید بر مطالبه گری بر اساس انصاف و اخلاق، گفت: در سه سال گذشته نگذاشتم حقوق خبرنگاران در استان ضایع شود، به همین دلیل همواره مخالف رسانه ها پاسخگو بوده ام. همه مدیران باید در مقابل خبرنگاران پاسخگو باشند.»

بازتاب آنلاین، اسدالله عباسی در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان امروز (چهارشنبه) در تالار مرکزی رشت بر لزوم توجه به پاسخگویی مدیران در قبال اصحاب رسانه تاکید کرد و اظهار داشت: در طول … در طول سه سال گذشته اجازه نداده ام که حقوق هیچ خبرنگاری در استان ضایع شود، چرا که همیشه در برابر رسانه ها پاسخگو بوده ام و همه مدیران باید پاسخگوی خبرنگاران باشند.

او گفت که یکی یکی از وظایف انبیا ابلاغ پیام بود. وی نقش برجسته حضرت زینب(س) را برای بقای نهضت عظیم امام حسین(ع) در واقعه کربلا بسیار مهم دانست و افزود: برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لحظه ها بدون حضور امام حسین(ع) نخواهد بود. تلاش خبرنگاران دائمی باشد

استاندار گیلان با اشاره به نقش مهم و ارزشمند خبرنگاران در امر مهم جهاد تببین گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در اجرای وظیفه جهاد تببین در جامعه یعنی خدمت رسانی به مردم پیشگام هستند. باید مطالبات مناسب ارائه شود، اما به شرطی که مطالبات مبتنی بر واقعیت باشد.

عباسی با بیان اینکه به عنوان یک عضو واقعی استان پرافتخار گیلان و به عنوان یک گیلانی حضور در جمع خبرنگاران را افتخار می دانم، گفت: از نظر اعتقادات مذهبی، نخبگی، مهمان نوازی، فرهنگ و ادب، گیلان بهترین است. بین استان های کشور و نمایندگان رسانه های استانی همواره با نقد منصفانه به حل مشکلات گیلان کمک کردند.

وی بر لزوم توجه به نقد منصفانه نمایندگان رسانه های کشور و گیلان تاکید کرد و افزود: بی شک نقد منصفانه به حل مشکلات در حوزه های مختلف کمک می کند لذا از نمایندگان رسانه ها انتظار دارم مانند گذشته به آن توجه کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه از مشکلات و دغدغه های خبرنگاران آگاه است، گفت: در سه سال گذشته همواره برای رفع چالش ها و مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه تلاش کرده ام و در اینجا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم در امتداد.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده مجلس و مدیریت در دستگاه های اجرایی همواره ارتباط خود را با رسانه ها و خبرنگاران حفظ کرده ام، گفت: بدون ارتباط رسانه ای نمی توان به موفقیت در امور اجرایی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی دست یافت بر این اساس همیشه سعی کرده ام با رسانه ها در ارتباط باشم.

استاندار گیلان بر صداقت در انتشار اخبار تاکید کرد یکی یکی از ویژگی های رسانه در سطح جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: اگر در امور اجرایی ضعفی وجود دارد، رسانه ها باید آن را مطرح کنند و نقاط قوت و راهکارهای حل مشکلات را بیان کنند و آن یک اصل حرفه ای در روزنامه نگاری.

وی اقدامات عمرانی و اقتصادی دولت شهید پرزیدنت رئیس جمهور در گیلان در سه سال گذشته را بی سابقه دانست و تصریح کرد: در دولت سیزدهم اقدامات عمرانی و اقتصادی بسیار خوبی در گیلان انجام شد که انتظار دارم رسانه ها این اطلاعیه را به اطلاع مردم برسانند. در مورد این خدمات و به دولت 14. حمایت از انتقال دولت تا حد امکان.

استاندار گیلان همچنین به مجموعه سوالات مسئولان ارشد، مدیران مسئول، روسای خبرگزاری ها و خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی استان در موضوعات مختلف از جمله سفر رئیس جمهور به گیلان و … پاسخ داد.

در پایان این مراسم از خبرنگاران پیشکسوت گیلانی، خانواده شهدا و خبرنگاران متوفی نیز توسط استاندار گیلان تجلیل شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا