نیلم گیل، مدل هندی-بریتانیایی، اخبار مربوط به رابطه عاشقانه با لئوناردو دی کاپریو، ستاره هالیوود، را رد کرده ولی اعلام کرده است که در رابطه با یک ستاره دیگری که دوست لئوناردو دی کاپریو است، قرار دارد.

شایعات درباره رابطه نیلم گیل و لئوناردو دی کاپریو از زمانی شروع شد که در هفته‌های اخیر، این دو توسط مردم مشاهده شدند، از جمله وقتی که با لباس شنای در یک قایق تفریحی لوکس در ایتالیا دیده شدند.

این مدل ۲۸ ساله با برندهای معروفی همچون بِربِری و ابرکرومبی اند فیچ همکاری داشته است، شکوه او در صفحات مجله ووگ نمایان شده و در نمایشگاه مد برای دیور و کانیه وست روی صحنه قرار گرفته است.

در هفته‌های اخیر، شایعاتی مبنی بر نزدیک شدن نیلم به هنرپیشه معروف هالیوودی لئوناردو دی کاپریو به گوش رسید. این شایعات پس از چندین دیدار بین دو نفر به وجود آمده بودند. در تصاویری که این ماه در یک قایق تفریحی لوکس سواحل ایتالیا از آنها گرفته شد، این زوج در کنار یکدیگر آرام به نظر می‌رسید. با این حال، نیلم این شایعات را کاملاً رد کرده و ملاقات عاشقانه با لئوناردو دی کاپریو را تکذیب کرده است.

در صفحه اینستاگرام نیلم، او تصحیحی راجع به شایعاتی که پخش شده اند، ارائه کرد  و گفت:

صرفا برای روشن شدن شایعات… من «معشوقه جدید» لئوناردو دی کاپریو نیستم. درواقع من با دوست خوب او در رابطه جدی هستم و الان چندین ماه است که از این موضوع می‌گذرد.

تنها دلیلی که تصویر ما در کنار هم ثبت شده این است که من با پارتنرم در آنجا بوده‌ام.

امیدوارم این توضیح همه داستان‌های نادرست را شفاف سازی کند.

مدل هندی-بریتانیایی رابطه اش را با لئوناردو دی کاپریو تکذیب کرد!/جزئیات و عکس

با اینکه نیلم به شایعه رابطه خود و لئوناردو دی کاپرو پایان داده، همچنان بسیاری علاقه‌مندند که بدانند این هنرپیشه معروف هالیوودی که به خاطر قرارهای عاشقانه با زنان جوان‌تر مشهور است، هم‌اکنون با چه کسی رابطه دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *