مارک زاکربرگ، بنیانگذار متا، اخیراً با کاربران در اینستاگرام برای پرسیدن سوالات و پاسخ های شخصی ارتباط برقرار کرده است. در آخرین مورد یکی از کاربران در مورد ماشینی که زاکربرگ رانندگی می کند سوال کرد. زاکربرگ همچنین در پستی در اینستاگرام اشاره کرد که از یک مدل کادیلاک به عنوان راننده روزانه خود استفاده می کند.

زومیت به یکی از کاربران پاسخ داد: «این روزها بیشتر با کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ رانندگی می‌کنم، اما گاهی اوقات ماشین‌های دیگری را امتحان می‌کنم. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه مجهز به گیربکس دستی خواهد بود یا اتوماتیک.

کادیلاک به تازگی از نسخه فیس لیفت شده CT5 Blackwing رونمایی کرده است. این خودروساز همچنین پکیج جدیدی به نام «پکیج پیگیری» ارائه می‌کند. اما ظاهراً خودرویی که زاکربرگ استفاده کرده نه بازطراحی شده است و نه پکیج پیست را دارد.

نسخه فیس لیفت شده CT5 جدید دارای یک موتور V8 با قدرت 668 اسب بخار است که مشابه مدل های قبل از فیس لیفت است.

کادیلاک نیز همین چند ماه پیش نسخه Precision Package CT5 را معرفی کرد و مدل 2025 آن هنوز در وب سایت کادیلاک موجود نیست. سلیقه مدیران عامل و بنیانگذاران شرکت های بزرگ همیشه مورد بحث بوده و نشان داده شده است که این افراد در دنیای خودرو تصمیمات جالب و گاه شگفت انگیزی می گیرند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما