به گزارش مانیبان، والدین دانش آموزان می خواهند بدانند با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی مدارس تهران در روزهای چهارشنبه تعطیل است یا خیر؟

طبق آخرین اخبار هواشناسی مدارس تهران فردا چهارشنبه هجدهم تعطیل است. مهر ماه 1403 کوچک است. اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مقاله به روز خواهد شد.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: در برخی نقاط استان از روز چهارشنبه 18 مهر) تا اوایل هفته آینده وزش باد متناوب و گاهی شدید با احتمال افزایش موقت گرد و خاک پیش بینی می شود.

بر اساس نقشه های پیش یابی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد، در مناطق شهری با ترافیک سنگین برخی آلاینده ها افزایش و کیفیت هوا کاهش می یابد. در مناطق مرتفع به ویژه فیروزکوه تا ساعاتی دیگر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

همچنین در برخی نقاط استان از روز چهارشنبه (18 مهر) تا اوایل هفته آینده وزش باد متناوب و در مقاطعی نسبتا شدید با احتمال افزایش موقت گرد و غبار و یا انتقال گرد و خاک از استان های همجوار پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با حداقل دمای 4 درجه سانتیگراد سردترین فصل استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (18 مهر) صاف تا کمی ابری، وزش باد و گاهی افزایش با حداقل دمای 18 و حداکثر 28 درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (19) مهر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما