اخبار روز

برخی از مدارس استان اردبیل در هفته آینده غیر حضوری برگزار می شوند!/جزئیات

 

به دلیل برودت هوا، فعالیت های آموزشی در اردبیل و نمین در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و همچنین مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و راهنمایی روستایی در ساعت اول صبح و عصر غیرحضوری و از طریق شاد برگزار می شود.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل به دلیل عدم شرکت در فعالیت آموزشی مدارس در روز شنبه / 7 بهمن  ماه 1402 در مناطقی از این استان گزارش شده است.

به گزارش ایرنا در این اطلاعیه آمده است: به دلیل برودت هوا فعالیت های آموزشی در اردبیل و نمین در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و مداحی در مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح و عصر غیرحضوری بوده و از طریق شبکه  آموزشی شاد انجام خواهد شد.

مطابق با این اطلاعیه همچنین در بیله‌سوار ، جعفرآباد ، هیر و شاهرود مارس در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح غیرحضوری خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل نیز گزارش داد: فردا (شنبه) با کاهش تدریجی فشار بر سطح زمین و غلبه جریانات جنوبی و همچنین افزایش نسبی دمای هوا در استان، پدیده  غالب وزش باد جنوبی (در مناطق مستعد گاهی توام با کولاک برف و در مناطق کوهستانی با احتمال رخداد بهمن) پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، از بعدازظهر یکشنبه (8 بهمن) نیز به دلیل نفوذ زیاد فشار به سطح زمین همراه با وزش باد خزری دمای هوا کاهش نسبی داشته و هوای ابری و سرد تا پایان هفته آینده در استان اردبیل ادامه دارد.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا