اخبار روز

مخبر عید سعید فطر را به دولت ها و ملت های مسلمان تبریک گفت

معاون اول رئیس جمهور: امسال مسلمانان جهان در شرایطی به استقبال عید سعید فطر می روند که مردم غزه از هر نظر در شرایط بسیار حساسی به سر می برند و همچنان شاهد جنایات و جنایت های رژیم صهیونیستی مظلومان هستیم. و جمعیت قدرتمند غزه به دست این رژیم غاصب.

معاون اول رئیس جمهور در پیام های جداگانه ای به نخست وزیران و همتایان آنها در کشورهای اسلامی، عید سعید فطر را به دولت ها و ملت های مسلمان تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، محمد مخبر روز سه شنبه در پیام های خود خطاب به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی نوشت: فرا رسیدن عید سعید فطر، سوگند اطاعت و بندگی را به جنابعالی و مردم مسلمان کشورتان تبریک می گویم. ثواب مؤمنان بر حسب زمان.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: امسال مسلمانان جهان در شرایطی به استقبال عید سعید فطر می روند که مردم غزه از هر نظر در شرایط بسیار حساسی به سر می برند و همچنان شاهد جنایات رژیم صهیونیستی هستیم. کشتار مردم مظلوم و قدرتمند غزه توسط این رژیم غاصب.

مخبر همچنین ابراز امیدواری کرد که با یمن و به برکت این عید گرانقدر و با اتحاد و همکاری مسئولان کشورهای اسلامی، شاهد تحکیم پیوندهای محبت و دوستی بین ملت‌ها و دولت‌های مسلمان باشیم، پایان ارباب رژيم صهيونيستي و ايجاد صلح و ثبات در منطقه و جهان بود و از خداوند متعال سلامتي، موفقيت و عزت و سربلندي مردم كشور شما را خواستار شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا