اخبار روز سینما

مخالفت مجدد الهادی با کنسرت و عیاشی در مشهد مقدس

به گزارش سرویس فوتبالی کمتر؛ نقل قول سید احمد علم الهادی امام جمعه مشهد مبنی بر مخالفت وی با برگزاری کنسرت و میهمانی در این شهر به یکی از موضوعات مطرح شده در شبکه های اجتماعی از جمله توییتر تبدیل شد.

علم الهادی بار دیگر موضع خود را در این خصوص اعلام کرده و مخالفت خود با برگزاری کنسرت در مشهد است.

امام جمعه مشهد گفت: اگر ممنوعیت کنسرت نبود این مکان به بازار کنسرت کشور تبدیل می شد. یعنی همه کنسرت ها اینجا آمدند. سپس زائران خارجی برای گوش دادن به کنسرت ما می آیند. الان فقط کنسرت نیست، موضوعات دیگری هم داریم که کنسرت هیچ مخالفتی ندارد.

هرکس به مشهد می آید باید به زیارت بیاید. اگر بخواهد به عیاشی بیاید جای عیاشی زیاد است اما فرهنگ امام هشتم باید اینجا حفظ شود. اینجا جزیره کیش نیست که وسطش گنبد طلایی باشه.

نظر آقای علم الهادی در مورد موسیقی جمعی برعکس است. وی گفت: کنسرت موسیقی فقط موسیقی نیست، الان کنسرت در کشور ما به موسیقی جمعی تبدیل شده است، موسیقی جمعی جنبه های منفی دارد که ربطی به خود موسیقی ندارد.

  • بیشتر ببین:
  • واکنش یک استاد دانشگاه به دلقک بازی فردوسی پور و جهانبخش

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً با هدف اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده دیدگاه رسانه پی ام آپ نیست.

علم الهادی از کنسرت مشهد می گوید

فوتبال روزانه اینستاگرام
مخالفت مجدد الهادی با کنسرت و عیاشی در مشهد مقدس

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا