به گزارش بازتاب آنلاین، جمشید محبت خانی با تسلیت به جامعه دوستداران محیط زیست و خانواده حمید فلاح محیط بان فقید اظهار داشت: علت مرگ این محیط بان پرتلاش هم اکنون در دست بررسی و با هماهنگی مراجع قضایی است. جسد برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی فرستاده شد و علت مرگ مشخص شد. برای عموم مردم ایران شناخته خواهد شد.

ایلانا در پیامی نوشت: وی در خصوص علت این حادثه که شب گذشته رخ داد، افزود: شب گذشته سه نفر از محیط بانان پاسگاه انتظامی کمردشت پارک ملی لار در استان تهران پس از استراحت گشت زنی در منطقه وارد کلانتری شدند. و شام می خورند و در حالی که در حال استراحت هستند، دو نفر از محیط بانان متوجه می شوند که همکار دیگرشان بیهوش شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در ادامه تصریح کرد: این دو محیط بان بلافاصله با فرماندهی پارک ملی لار تماس گرفته و اطلاع رسانی خواهند کرد. فرماندهی پارک نیز پیگیری می کند و نیروهای اورژانس به محل اعزام می شوند.

محبت خانی در پایان گفت: با تایید اورژانس مشخص شد که محیط بان حمید فلاح فوت کرده است اما برای مشخص شدن علت فوت و با هماهنگی مقام قضایی جسد به شهرستان منتقل شد. از پزشک قانونی تقاضای یک کالبد شکافی داریم و منتظر پاسخ پزشکی قانونی در این زمینه هستیم.

حمید فلاح – محیط بان فقید – از مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست 37 ساله و فرزند جانبازی بود که شب گذشته در حین انجام وظیفه به وطن شتافت.

۲۳۳۲۱۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما