اخبار روز

محکومیت پسر نتانیاهو در دادگاه به جرم افترا! / پرداخت جریمه 34 هزار دلاری به عضو سابق اپوزیسیون!

یائیر نتانیاهو، پسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است که گفته می شود تاثیر زیادی بر تصمیمات پدرش دارد. حال او به جرم افترا به دانا کشدی در دادگاه مجکوم شده و باید 34 هزار دلار غرامت به او بپردازد.
روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت نوشت: دادگاهی در کفار صبا یائیر نتانیاهو را به پرداخت 130 هزار مثقال غرامت به «دانا کشدی» فعال اجتماعی و از اعضای حزب آبی و سفید که علیه وی شکایت کرده بود، محکوم کرد.

دادگاهی در اراضی اشغالی یایر نتانیاهو، پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل افترا به یکی از اعضای سابق این حزب اپوزیسیون به پرداخت 130 هزار مثقال (34 هزار دلار) جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایسنا، روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت نوشت: دادگاهی در کفار صبا به یائر نتانیاهو دستور داد تا 130 هزار شکل غرامت به “دانا کشدی” فعال اجتماعی و عضو حزب آبی و سفید که شکایتی را برای افترا علیه وی تنظیم کرد، بپردازد.

بر اساس گزارش این روزنامه، دادگاه همچنین پسر نتانیاهو را به پرداخت بخشی از هزینه دادرسی (787 شکل) و هزینه های قانونی 26000 شکل (6827 دلار آمریکا) محکوم کرد.

کشدی که قبل از انتخابات کنست در حزب آبی و سفید به رهبری بنی گانتز، وزیر جنگ سابق آمریکا فعال بود، در اوت 2020 شکایتی را علیه پسر نتانیاهو تنظیم کرد و اظهار داشت که یایر نتانیاهو با ارسال دو توئیت متهم به داشتن رابطه با گانتز قبل از انتخابات کرده است. از سوی دیگر، پسر نتانیاهو مدعی شد که این توئیت‌ها چنین منظوری ندارد و او هیچ اشاره تلویحی به وجود رابطه نامناسب بین شاکی و گانتز نکرده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا