اخبار روز سینما

محکومیت هوتن شکیبا اصلاحات مجردها و صبحانه با زرافه ها در برنامه فوتبال 360 | شکیبا: از سانسور مجردها شکایت کردم، یک سال ممنوع الکار شدم

هوتن شکیبا در برنامه فوتبال 360 از وضعیت سانسور خودسرانه فیلم ها و سریال ها گلایه کرد و گفت به دلیل اعتراض به میزان سانسور «لیسانسه ها» یک سال تعلیق شد. وی ابراز امیدواری کرد که فیلم «صبحانه با زرافه ها» اثر جدید سروش صحت به یک فیلم کوتاه با اصلاحات فراوان تبدیل نشود..

به گزارش بازتاب آنلاین، هوتن شکیبا مهمان قسمت جدید برنامه «فوتبال 360» بود که گفت و گوی او با عادل فردوسی پور و محمد بحرانی به موضوعات غیر فوتبالی کشیده شد.

هوتن شکیبا پس از مدت ها در گفتگو شرکت کرد و مقابل عادل فردوشی پور و محمد بحرانی نشست.

عادل فردوسی پور از حبیب «لیسانسه ها» به عنوان مهم ترین شخصیتی که نقش هوتن شکیبا را بازی می کرد، گفت که در ذهن همه ماندگار است. شکیبا درباره این نقش گفت: لیسانسه ها یکی از چیزهایی است که به نظر می رسد مردم هرگز فراموش نمی کنند، ابتدا کمی از این موضوع ناراحت بودم، گفتم سعی می کنم نقش های مختلفی را بازی کنم چون هنوز همه حبیب را به یاد دارند، اما بعد دیدم. چرا من هم خدا را شکر می کنم وقتی مردم او را خیلی دوست دارند، هیچ چیز ارزشمندتر از این نیست که بتوانم مردم را در این شرایط بخندانم.

شکیبا همچنین با بیان اینکه «لیسانسه ها» به مرور زمان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، اظهار کرد: واقعیت این است که در حال حاضر بیشتر از زمانی که سریال اصلی پخش می شد، تماشا می شود، شاید بخشی از این استقبال به خاطر کیفیت کار سروش صحت باشد، کمی طول می کشد. برای اینکه شوخی های او قابل درک باشد فکر می کنم ژانر این کمدی کمی پویا است.

هوتن شکیبا در این برنامه حضور داشت
هوتن شکیبا به دلیل انتقاد از ممیزی «لیسانسه ها» یک سال تعلیق شد.

در بخشی از این برنامه، گفتگو به فیلم جدید سروش صحت «صبحانه با زرافه ها» کشیده شد. شکیبا درباره تغییرات ایجاد شده در این فیلم توضیح داد: امیدوارم «صبحانه نزد زرافه ها» تبدیل به یک فیلم کوتاه نشود و ما را اذیت نکنند.

وی سپس از اصلاحات سلیقه ای «لیسانسه ها» گلایه کرد و گفت: گاهی احساس می کنید این تصمیمات را افرادی می گیرند که رشته هنری ندارند و بدون اطلاع عمل می کنند. «لیسانسه ها» می تواند ادامه پیدا کند. یک سال ممنوع الفعالیت کردند چون از سانسورشان شکایت کردم و مثلاً گفتم چرا یک قسمت 40 دقیقه ای 15 دقیقه پخش شود؟ بعد مردم شکایت می کنند: مثلاً چرا فصل جدید اینطور شد؟

او همچنین درباره تکرار سریال «لیسانسه ها» گفت: بسیاری از سکانس هایی که از لیسانسه ها بریده شده بود، اکنون تکرار شده اند یا برعکس، کاملاً مشخص است که یک سری دیدارها سلیقه ای است.

هوتن شکیبا در این برنامه حضور داشت
هوتن شکیبا از فیلم ابلق به عنوان یکی بهترین آثار او را ذکر کنید.

عادل فردوسی پور در پاسخ به این سوال که کدام یک از نقش هایش را بیشتر دوست دارد، توضیح داد: هر کدام به دلایلی برای من ارزش دارند، مثلا در «شب ماه کامل» لهجه ای را تمرین کردم که واقعاً بود. در «ابلاق» نقشی را بازی کردم که هیچ وقت فکر نمی کردم روزی آن را بازی کنم، با ورزش کردن، 10 کیلو اضافه وزن پیدا کردم نقشی که در «برخورد خصوصی» بازی کردم.

ویژه برنامه یورو با اجرای عادل فردوسی پور و محمد بحرانی با حضور هوتن شکیبا پنجشنبه 16 تیر منتشر شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا