اخبار روز سینما

محمود نژاد از ایران رفت/عکس جنجالی با همسرش! + عکس

به گزارش پی ام آپ به نقل از رکنا، کیوان محمودنژاد یکی از بازیگران پرکار مجموعه های تلویزیونی اوایل دهه هشتاد بود. چند سالی از این بازیگر خبری نبود تا اینکه معلوم شد به همراه همسرش از ایران رفته است. عکس تولد کیوان محمودنژاد در کنار همسرش آیلین کیخایی را در زیر مشاهده می کنید.

زندگی هنری کیوان محمود نژاد

کیوان محمودنژاد در ۲۴ سالگی به دنیا آمد خرداد وی در سال 1357 در تهران زندگی می کند و دومین فرزند خانواده است. از کودکی به تئاتر علاقه داشت و به کانون پرورش فکری کودکان رفت. در سن 16 سالگی به کلاس آقای سارقیان رفت و پس از گذراندن دوره های زیر نظر ایشان به بازیگری در تئاتر پرداخت.

پس از شاگردی نزد اساتید مختلف و گذراندن دوره عکاسی در هنرستان، وارد دانشگاه سینما و تئاتر شد. تحصیلات خود را در رشته سینما در دانشگاه علمی کاربردی ادامه داد.

به طور دقیق تر، در سال 1972، دکتر. تئاتری بود به نام «دیوانه ببر عاقل» به کارگردانی قطب الدین صادقی که او هم در آنجا کار می کرد. او بازیگری در سایه انجام می داد و یکی دیگر از جنبه های کمک به بازیگران این بود که در 15 سالگی آرام آرام وارد یک گروه تئاتر حرفه ای شد. او در سال 1353 وارد سینما شد و در سال 1354 وارد تلویزیون شد.

او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه های تلویزیونی “Şerif”، “Toprak Kimyası” و “Sahilguard” شناخته می شود.

چندی پیش در یک شرکت سهامی فعال در زمینه پوشش ساختمان مشغول به کار بود. اما اکنون فعالیت های خود را در آن شرکت کاهش داد و سپس به انگلستان مهاجرت کرد.

کیوان محمودنژاد در سال ۱۳۸۴ در سن ۲۸ سالگی با تانیا راحمه یکی از دختران محله ازدواج کرد. متأسفانه این ازدواج زیاد دوام نیاورد و در نهایت به طلاق و جدایی ختم شد.

کیوان محمود نژاد در سال ۱۳۹۴ برای دومین بار با آیلین کیخایی ازدواج کرد. آیلین کیخایی بازیگر تئاتر و خواهر آیدا کیخایی است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا