اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

محمدرضا گلزار پوست استخوان شد! /آقای سوپراستار بعد از ازدواج شدید لاغر کرده!

در این روزها، رضا گلزار بیشتر در صفحه شخصی خود فعالیت می‌کند. او در طول سال‌های فعالیتش سعی کرده است که به‌طور جدی علاوه بر بازیگری، به موسیقی و ورزش نیز علاقه‌مند شود و در این حوزه‌ها نیز فعالیت داشته باشد.

به گزارش پی ام آپ، محمدرضا گلزار عکس های باشگاهی زیادی منتشر می کند و معمولا اضافه وزن داشت، اما به نظر می رسد پس از ازدواج کاهش وزن قابل توجهی را تجربه کرده است. کاهش وزن محمدرضا گلزار را در ادامه مشاهده می کنید. محمدرضا گلزار تجربه برگزاری کنسرت را دارد. محمدرضا گلزار مدتی است که ازدواج کرده و ازدواج بر او تاثیر زیادی گذاشته است. در زیر یک عکس جدید از محمدرضا گلزار میبینید:

محمدرضا گلزار پوست استخوان شد! /آقای سوپراستار بعد از ازدواج شدید لاغر کرده!

فعالیت موسیقی محمدرضا گلزار

فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ با نوازندگی گیتار در گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. او همچنین قصد همکاری با گروه دارکوب را داشت که به دلایلی این همکاری قبل از شروع به پایان رسید.

خوانندگی محمدرضا گلزار

موسیقی همیشه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی پرشور محمدرضا گلزار بوده است. پس از چند سال دوری از سازوآواز، در سال 1392 این هنر را از سر گرفت. این بار به عنوان خواننده و تهیه کننده.

رضا گلزار از سال 1392 تاکنون تک آهنگ های زیادی منتشر کرده است. به تازگی گروه موسیقی رضاار که مخفف نام و نام خانوادگی اوست نیز ثبت نام شده است. وی همچنین در دی ماه 1395 بیست و یکمین کنسرت رسمی خود را در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا