اخبار روز سینما

محمدرضا گلزار از سختی‌های رژیم غذایی‌اش می‌گوید

محمدرضا گلزار ، بازیگر، مجری و خواننده ایرانی متولد تهران، به تازگی در یک استوری عجیب درباره عادات رژیم غذایی و مشکلاتش توضیحاتی داد.

گلزار که به تازگی این ویدئو را در استوری صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد، درباره مشکل خودش راجع به سختی‌های رژیم غذایی و به تعادل رساندن وزن‌اش صحبت‌هایی داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


محمدرضا گلزار از سختی‌های رژیم غذایی‌اش می‌گوید

او در این ویدئو گفت:

نزدیک به سه ساله که من روزی سه یا چهار ساعت ورزش و تمرین می‌کنم و رژیم غذایی‌ هم تا 80 یا 90 درصد حفظ شده، اما جدیدا نمی‌تونم این رژیم رو حفظ کنم و برای نگه داشتن قندم سر فیلمبردای، حتما باید چیزی بخورم و این باعث شده تا افزایش وزن داشته باشم.

وی در انتهای این ویدئو از طرفداران خواست تا در صورت وجود راه حل دیگر به او اطلاع دهند.

«محمدرضا گلزار»، متولد اول فروردین سال 1356، چهره‌ای شناخته‌شده در عرصه هنر ایران است. او با بازی در فیلم سام و نرگس در سال 1377 به دنیای بازیگری قدم گذاشت و از آن زمان تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی هنرنمایی کرده و به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بازیگران ایران تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های محمدرضا گلزار از سختی‌های رژیم غذایی‌اش چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا