اخبار روز سینما

محمدرضا گلزار آیسان را ترک کرد! آیا گلزار جدا شده است؟

امین فردین در پست اینستاگرامی خود خبر جدایی محمدرضا گلزار و همسر تازه ازدواج کرده اش آیسان را منتشر کرد و هنوز خبر دقیقی از سمت رضا گلزار در این باره منتشر نشده است.

 

او گفت این دو نفر به زودی از هم جدا می شوند. صحت یا دروغ این خبر هنوز مشخص نیست اما حرف های امین فردین همیشه تا حدودی صحت دارد و احتمال می رود به زودی خبر طلاق منتشر شود، ستاره و سوپراستار دنیای سینما محمدرضا گلزار همیشه در کانون توجه بوده است. از رسانه ها است و همچنان محبوب است. محمدرضا گلزار تجربه برگزاری کنسرت های جاده ای را دارد. امروز عکسی از محمدرضا گلزار در کنار دو بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال، امیرحسین فشنگچی و امین منوچهری در زمین بازی پادل منتشر شد.محمدرضا گلزار او یکی از ستاره هایی است که راکت بازی می کند و حتی در یک باشگاه معروف در دبی بازی می کند.

محمدرضا گلزار در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمد، پدرش پرویز گلزار مهندس معروف تبریزی، مادرش خانه دار و اهل تهران، دو برادر به نام های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا دارد. خواهر و برادر گلزار سابقه بازیگری ندارند و علیرضا مهندس عمران، بردیا مترجم انگلیسی و آتوسا مترجم آلمانی هستند.

محمدرضا گلزار

تحصیلات محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در دبیرستان ریاضی خواند و در سال سوم دبیرستان در کنکور شرکت کرد و در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنجم را کسب کرد و در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب پذیرفته شد.

سال آخر رشته دندانپزشکی را تغییر داد و به حوزه آزمایشی رفت، اما وقتی قبول نشد به همان رشته مکانیک رفت و از دانشگاه آزاد اسلامی، رشته مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شد.

محمدرضا گلزار

فعالیت های موسیقایی محمدرضا گلزار

فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ با نوازندگی گیتار در گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و سازهای کوبه ای مهارت دارد. او همچنین قصد همکاری با گروه دارکوب را داشت که به دلایلی این همکاری قبل از شروع به پایان رسید.

محمدرضا گلزار

خوانندگی محمدرضا گلزار

موسیقی همیشه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی پرشور محمدرضا گلزار بوده است. پس از چند سال دوری از موسیقی دستگاهی، از سال 1391 دوباره این هنر را آغاز کرد. این بار به عنوان خواننده و تهیه کننده.
رضا گلزار او از سال 2012 تک آهنگ های زیادی منتشر کرده است. به تازگی گروه موسیقی رضا که مخفف نام و نام خانوادگی اوست نیز ثبت نام شده است. وی همچنین بیست و یکمین کنسرت رسمی خود را در سال 1374 در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا