اخبار روز سینما

محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی در فیلم بازتاب آنلاین







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، «خ. پترزبورگ» در سال 1387 به کارگردانی بهروز افخمی بر اساس فیلمنامه پیمان قاسم خانی فیلمبرداری شد و پس از استقبال گسترده از این فیلم، اعلام شد که «سن. پترزبورگ 2” آنجا خواهد بود. اما علیرغم تمایل حمید الفریان تهیه کننده این فیلم برای تصویربرداری قسمت دوم، هرگز فرصتی به دست نیاورد.

اولین بار در سال 1391 بود که حمید فدهیان تهیه کننده «سن پترزبورگ» درباره ساخت قسمت دوم این فیلم صحبت کرد. در آن زمان محسن تنابنده در سریال شاهگوش داود میرباقری بازی می کرد و طلبکاران گفته بودند که این فیلم به کارگردانی بهروز افخمی است و تا پایان حضور محسن تنابنده در پروژه میرباقری صبر می کنند.

مدتی بعد اعلام شد که به دلیل مشغله کاری قرارداد قاسم خانی امکان تولید آن وجود ندارد و «سن. پترزبورگ» یک سال بعد راه اندازی شد، که در واقع اتفاق نیفتاد.

پرادیان در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که فیلمنامه این اثر را پیمان قاسم خانی و امیرمهدی جوله می نویسند و قسمت مهمی از آن در روسیه فیلمبرداری می شود. وی سپس در گفت‌وگویی دیگر توضیح داد: در حال حاضر پیمان قاسم خانی مشغول ساخت فیلم خوب، بد، جلف 2 است و منتظر تکمیل ساخت فیلم او هستم و سپس نگارش فیلمنامه St. پترزبورگ 2» ادامه می دهد: «چون در حال حاضر فیلمنامه این اثر ناقص است و ما فقط یک پیش نویس از آن داریم و من دوست دارم نگارش «St. پترزبورگ 2» را نباید به شخص دیگری سپرد.

دیگر خبری از تولید فیلم نیست نبود پرادیان تا سال گذشته اعلام کرد که پس از پایان ساخت فیلم ملاقات با شعبده باز، قطعا این پروژه را آغاز خواهد کرد. در عین حال، بهروز افخمی در مصاحبه ای گفت: «آقای پرادیان این جمله را هرازگاهی می گوید و هیچ اتفاقی نمی افتد. اگر تا چند ماه آینده این کار را شروع کنند، البته من کارگردان نمی شوم، اما واقعاً فکر نمی کنم این بار چنین اتفاقی بیفتد.

وی تاکید کرده بود که به دلیل مشغله کاری دو شخصیت اصلی پیمان قاسم خانی و محسن تنابنده، امکان حضور آنها در این پروژه غیرممکن بوده و به دلیل دستمزد بالای این دو بازیگر، صرفه اقتصادی ندارد.

اکنون در اخبار اعلام شده است که کارگردانی قسمت دوم این فیلم بازتاب آنلاین به جای بهروز افخمی تعیین شده است. پیمان قاسم خانی از هم اکنون نگارش این فیلم را آغاز کرده و پیش بینی می شود تا پایان سال فیلمبرداری آن آغاز شود. محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی در این کمدی نقش آفرینی می کنند.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا