اخبار روز

محدودیت پرواز به مهرآباد برای تحلیف رئیس جمهور


به گزارش مانیبان، ابراهیم مرادی عضو هیئت مدیره و مدیر فرودگاه بین المللی مهرآباد اظهار داشت: در جلسه ای که امروز در سازمان هواپیمایی کشوری به ریاست رئیس این سازمان و با حضور کلیه اعضای مرتبط کشوری برگزار شد، لشکری و امنیت، شرایط و محدودیت های مربوط به فرودگاه بین المللی مهرآباد برای برگزاری مراسم تحلیف چهاردهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران بررسی و ابلاغ شد.

مرادی در این خصوص گفت: تمامی پروازهای VFR (پروازهای تصویری) در روزهای هفتم و نهم مرداد ماه در داخل فرودگاه تهران تعلیق شد. همچنین پروازهای فرودگاه مهرآباد در روز نهم. مرداد ماه همزمان در روز افتتاحیه تا ساعت 12 ظهر به وقت محلی به صورت عادی انجام می شود. این فرودگاه از ساعت 12:00 به وقت محلی تا ساعت 22:00 به وقت محلی، پروازهای داخلی ورودی را نمی پذیرد و تنها پروازهای داخلی خروجی از این فرودگاه امکان پذیر خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد که بر اساس توافقات صورت گرفته با تمامی مقامات کشوری، نظامی و امنیتی، فرودگاه بین المللی مهرآباد به صورت شبانه روزی باز خواهد بود. مرداد ماه آماده دریافت پروازهای VIP خواهد بود. این تصمیمات به منظور تسهیل در مراسم تحلیف و تامین امنیت لازم اتخاذ شده است و تا کنون بر اساس برآوردهای نهایی حداقل 60 هیئت دیپلماتیک در سطوح مختلف در این مراسم شرکت خواهند کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا