اخبار روز سینما

محجبه شدن گلشیفته فراهانی! / اقدام جنجالی خانم بازیگر همه را شوکه کرد! + عکس

رهاورد فراهانی که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می‌شود بازیگر ایرانی است که در سال 1362 متولد شده است. او برای اولین بار در سن 14 سالگی در نقش  میم در فیلم درخت گلابی ظاهر شد.

گلشیفته فراهانی، بازیگر ایرانی است که به آمریکا مهاجرت کرده است، او در یک تصویر جدید که به تازگی از خود منتشر کرده است با پوشش حجاب ظاهر شده است. این عکس بین کاربران مورد توجه قرار گرفته است. ضمن فعالیت در چند فیلم هالیوودی، گلشیفته فراهانی در زمینه مدلینگ نیز با شرکت های فرانسوی همکاری دارد. بهزاد فراهانی، بازیگر مشهور ایرانی، پدر گلشیفته فراهانی است. در ادامه، عکس جدید گلشیفته فراهانی را مشاهده می کنید.

محجبه شدن گلشیفته فراهانی! / اقدام جنجالی خانم بازیگر همه را شوکه کرد! + عکس

ازدواج گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در سال 1382 با امین محمد مهدوی آشنا شد و ازدواج کردند. این زندگی مشترک تا سال 1391 ادامه داشت و در نهایت از یکدیگر جدا شدند. سپس در سال 1393، گلشیفته فراهانی با کریستوس دورجه واکر ، یک روانشناس ایتالیایی، ازدواج کردند. اما این ازدواج نیز تا سال 1396 ادامه داشت و در نهایت جدایی شد.

علایق و سلایق شخصی گلشیفته فراهانی

جانی دپ، هنرپیشه محبوب او در میان بازیگران اروپایی‌ است، درخشش این بازیگر در فیلم “دزدان دریایی کارائیب” بوده است. او بارها اعلام کرده که در میان ایرانی‌ها، طرفدار رضا کیانیان است. او از زندگی در فرانسه حس رضایت و خرسندی دارد و  اوج‌گیری خود را در حرفه بازیگری مدیون مهارجرت می‌باشد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا