اخبار روز

محاکمه غیابی دختر جوان به دلیل رابطه با 3 پسر و کلاهبرداری از آن ها!/جزئیات

پرونده این دختر به دلیل رابطه نامشروع با چند مرد جهت رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و مردان فریب‌خورده درخواست مجازات او را کردند.

دختری که از سه پسر جوان کلاهبرداری کرده و میلیاردها تومان از آنها کلاهبرداری کرده است، غیابی محاکمه می شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، این دختر به سراغ پسران جوان و ثروتمند رفت و با اغواگری آنها را عاشق خود کرد و اموالشان را از آنها گرفت.

اولین شکایت از این دختر 25 ساله توسط نامزدش در پلیس ثبت شد.

گفت: یک سال پیش با دختری به نام سونیتا آشنا شدم. خیلی خوب و جذاب بود، من هم عاشقش شدم. اما چون پولدار بودم، از رابطه با دخترها خیلی می ترسیدم چون نمی توانستم به آنها اعتماد کنم. سونیتا به من گفت که هیچ یک از اموال من را نمی خواهد و بودن در کنار من برایش کافی است.

اوایل هر جا می رفتیم خودش حساب می کرد یا سهمش را می داد. این رفتار برای من به این معنی بود که او یک دختر مستقل است. برای همین هر روز بیشتر به او نزدیک می شدم و عاشقش می شدم. ما حتی بین خودمان عهد محرمانه بستیم. آنقدر به او اعتماد داشتم و دوستش داشتم که برایش هدایای گران قیمت خریدم. من برای او مقدار زیادی طلا و یک ماشین گران قیمت خریدم. بدون اینکه کوچکترین شکی در او داشته باشم. تا اینکه فهمیدم او یک ماه پیش با کسی قرار می گذارد. در ابتدا او به من گفت که من به او شک دارم و کسی در زندگی او وجود ندارد. اما بالاخره او را با یکی دیگر دیدم.

مرد شاکی گفت: شماره این مرد را پیدا کردم و بعد به سونیتا شکایت کردم. از او خواستم هرچه به او دادم پس بدهد اما وقتی شکایت کردم متوجه شدم که فرار کرده و موبایلش را دور از دسترس قرار داده است.

پس از گزارش این مرد، پسر جوان دیگری نیز به پلیس شکایت کرد. گفت: نمی دانستم سنیا نامزد است. به سمتم اومد و باعث شد عاشقش بشم. آنقدر دوستش داشتم که تمام زندگی ام را زیر پایش انداختم و او میلیاردها تومان از من گرفت. اما بعد از تماس نامزدش متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است. از سونیا هم شکایت دارم. پول هایم را برده است.

تحقیقات بیشتر توسط ماموران نشان داد که پای مرد سوم نیز درگیر بوده است. آنها فهمیدند که سانیا با مرد جوان دیگری در رابطه است و او را نیز فریب داده است ، اما قبل از اینکه آن جوان متوجه شود که سانیا چه کاری انجام داده است ، فرار کرده است.

به دلیل کلاهبرداری میلیاردی این دختر جوان، حکم بازداشت او صادر شد. در همین حال ، پرونده وی به دلیل روابط غیرقانونی وی با چند مرد ، به دادگاه جنایی استان تهران ارسال شد و مردان فریب خورده خواستار مجازات وی شدند.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا