اخبار روز سینما

مجید قناد از بیمارستان مرخص شد جزئیات تصادفش از زبان تهیه کننده سینما و تلویزیون

مجید قناد امروز از بیمارستان مرخص شد. محسن شایانفر تهیه کننده سینما و تلویزیون نیز اطلاعات بیشتری از این حادثه منتشر کرد.

بازتاب آنلاین، پس از بستری شدن مجید قناد در بیمارستان و انجام عمل مغز وی، خبر انتقال این مجری قدیمی به بخش عمومی و بهبود نسبی وی منتشر شد.

امروز پس از اعلام خبر ترخیص قناد از بیمارستان، محسن شایانفر تهیه کننده سینما و تلویزیون در یادداشتی درباره تصادف مجید قناد نوشت:

«داستان تصادف عزیز مجید قناد ارزش شنیدن دارد. متأسفانه در تعطیلات نوروزی و بازگشت از سفر دچار سانحه رانندگی شد و در این بین مادر گرامی ایشان دچار جراحت شدید شد که خوشبختانه با پیگیری های آقای قناد حال ایشان بهبود یافت. از آنجایی که تلاش های او نباید به موضوع رسانه ای تبدیل شود، این غم بزرگ را تحمل کرد تا اینکه خوشبختانه مادر عزیزش بهبود یافت.

ظاهراً ده روز پیش و تقریباً دو ماه بعد، خود اندی دچار خونریزی داخلی شد که او را راهی بیمارستان کرد. در ده روز گذشته این خطر جدی با عمل جراحی توسط پزشکان برطرف شد و امروز الحمدلله از بیمارستان به خانه اعزام شد.

در چند روز گذشته خبر رفتن آنها به بیمارستان را شنیدم. به خودم خندیدم که این خبر جعلی از کجا می آید وقتی امروز فهمیدم موضوع بستری شدن و جراحی ها واقعی است.

از همه دوستان می خواهم دستان خود را به سوی بهشت ​​بلند کرده و شفای کامل او را از خداوند شفاعت می خواهم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا