اخبار روز سینما

مجید قناد از بیمارستان مرخص شد

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

صبا: مجید قناد هنرمند تلویزیون و هنرهای نمایشی از بیمارستان مرخص شد.

پس از بستری شدن مجید قناد در بیمارستان و انجام عمل جراحی مغز، خبر انتقال این مجری سابق به بخش عمومی و بهبود نسبی وی منتشر شد.

برخی از چهره های سینمایی به بیمارستان آمدند و از مجید قناد عیادت کردند.

امروز در پی اعلام خبر ترخیص قناد از بیمارستان، محسن شایانفر تهیه کننده سینما و تلویزیون در یادداشتی درباره تصادف مجید قناد نوشت:

«داستان تصادف عزیز مجید قناد ارزش شنیدن دارد(!)
متأسفانه ایشان در ایام تعطیلات بعد از عید نوروز و هنگام بازگشت از سفر دچار سانحه رانندگی شدند و در این بین مادر محترمشان دچار مصدومیت شدید شدند که خوشبختانه با پیگیری های آقای قناد حال ایشان بهتر شد. از آنجایی که قرار نبود تلاش او تبدیل به یک موضوع رسانه ای شود، این غم بزرگ را به دوش کشید تا اینکه خوشبختانه مادر محترمش بهبود یافت.

ظاهراً ده روز پیش و بعد از تقریباً دو ماه، خود اندی دچار خونریزی داخلی شد که او را راهی بیمارستان کرد. طی ده روز گذشته خطر جدی با عمل جراحی توسط پزشکان برطرف شد و امروز الحمدلله پیدا شده است. از بیمارستان به خانه فرستاده شد.

در چند روز گذشته اخباری را در مورد آنها شنیدم که به بیمارستان رفته اند. به خودم خندیدم که این خبر جعلی از کجا آمده است که امروز فهمیدم موضوع بستری شدن و جراحی واقعی است.

از همه دوستان می خواهم که دستان خود را به سوی بهشت ​​بلند کرده و برای شفای کامل ایشان از خداوند شفاعت می خواهم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا