اخبار روز سینما

مجوز گرفتن فیلمی بعد از 10 سال با بازی بهرام افشاری!/جزئیات

فیلم کوتاه “ته آسفالت” که توسط رضا اصغری کارگردانی و توسط امین خدام تهیه شده بود، در سال ۹۲ ساخته شد. پس از دریافت پروانه نمایش، قرار است که این فیلم در سال جاری به نمایش درآید.

رضا اصغری، کارگردان فیلم کوتاه “ته آسفالت” که سابقه دستیار اول کارگردانی در سریال “مختارنامه” را دارد، درباره اثر خود توضیحاتی ارائه داد. وی گفت: “این فیلم در سال ۹۲ ساخته شده، اما در نهایت سال گذشته توانستیم پروانه نمایش آن را دریافت کنیم و حالا پس از ۱۰ سال می‌توانیم آن را نمایش دهیم. ترجیح ما این بود که فیلم با کمترین اصلاحیه بتواند نمایش داده شود و خداراشکر با حذف چند صحنه کوتاه پروانه نمایش صادر شد.”

وی با بیان جزئیات بیشتر درباره فیلم خود، اظهار کرد: “این فیلم در ژانر طنز سیاه ساخته شده و به بررسی تاثیر پنهان فساد اقتصادی بر افراد جامعه می‌پردازد.”

اصغری در خصوص نحوه نمایش فیلمش نیز گفت: “فیلم را به زودی به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهیم داد. با این حال، برنامه‌هایی داریم که اگر درآمدی از نمایش فیلم باقی بماند، آن را صرف کمک به سالمندان کهریزک و کودکان سرطانی خواهیم کرد.”

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا