اخبار روز

مجوز فروشندگان بلیت پرواز اربعین لغو می شود


به گزارش مانیبان، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: نرخ بلیت مصوب پروازهای عملیات ویژه اربعین در جلسه ای با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیران ارشد صنعت و شرکت های هواپیمایی بررسی و تصویب شد. و انجمن های مرتبط نیز اطلاع رسانی شد و در این خصوص مقرر شد نرخ های مصوب بلیت هواپیما به صورت عمومی در سایت های شرکت های هواپیمایی و سایت های معتبر اعلام شود که همگی موظف به رعایت نرخ های مصوب هستند.

مهر وی نوشت: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در صورت اقدام خارج از نرخ مصوب در محل نمایشگاه و فروش بلیت، متخلفان تحت عنوان گران فروشی به مراجع قضایی معرفی می شوند، زائران نیز می توانند نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند. شکایت از طریق سامانه حقوق مسافر این سازمان. برای ارائه خدمات ثبت نام کنید.

یازرلو یادآور شد: گشت های 24 ساعته حضوری و آنلاین برای رصد قیمت بلیت اعلام شده از سوی شرکت های هواپیمایی و سایت ها راه اندازی شده است و در صورت رعایت نشدن قیمت مصوب در ایام ویژه پرواز اربعین، مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری لغو می شود. یا به سازمان تعزیرات ارجاع داده شود. با دولت مقابله می کنند.

وی در ادامه گفت: برای عملیات ویژه اربعین حسینی امسال تلاش شده تا از 26 فرودگاه به مقاصد فوق پرواز انجام شود و در این راستا مذاکراتی با طرف عراقی انجام شده است. همچنین طبق هماهنگی‌های انجام شده با فرودگاه‌ها و شرکت‌های هندلینگ کشوری، تسهیلاتی برای زائران در نظر گرفته شده است، به‌عنوان مثال، پارکینگ رایگان در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و افزایش مجوزها بسته به سطح پذیرش پروازها.

باید توجه داشت؛ بلیط یک طرفه از خراسان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، مازندران و گلستان به بغداد یا نجف اشرف و بالعکس حداکثر 6 میلیون تومان و بلیط یک طرفه از تهران و سایر استان های کیشور (به استثنای استان های ذکر شده در بالا) به بغداد یا نجف اشرف و بالعکس حداکثر 5 میلیون تومبه تعیین شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا