اخبار روز سینما

«اسکار» مهران مدیری مجوز گرفت!/جزئیات

در ادامه جزئیات این حبر را می توانید مطالعه کنید.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از رکنا، یکی یکی از موضوعاتی که در چند روز اخیر در بین برخی از کانال های مجازی و کاربران شبکه های اجتماعی مطرح شده، موضوع برنامه جدید مهران مدیری است.

اما در جریان این اتفاق برخی شبکه ها و رسانه های مجازی از سیاست دوگانه وزارت صدا و سیما در قبال مهران مدیری خبر دادند در حالی که در همان روزها ساترا رسماً از بررسی مجوزهای برنامه مهران مدیری در شورای پروانه ساخت ساترا خبر داد. . و همچنین رویه ها تحقیقات از آژانس های برنامه نیز مراحل قانونی را طی می کند.

حالا که پیگیری ها نشان می دهد برنامه مهران مدیری مجوز دارد و مشکلی برای پخش آن وجود ندارد، کافی است منتظر باشیم و ببینیم این برنامه از کدام تریبون پخش می شود.

از این رو ماجرای مخالفت ساترا با صدور مجوز برنامه اسکار و خشم نمایندگان وزارت ارشاد در تمامی سناریوها به نشانه اعتراض تبدیل شده است تا فضای داستان را برای کاربران اجتماعی و بینندگان غبارآلود کند. زیر سوال بردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص شبکه تلویزیونی خانگی و ابلاغ آن به رئیس جمهور.

از سوی دیگر پیمان جبلی بارها بازگشایی رسانه ملی درباره بازگشت مهران مدیری و بسیاری از نام های دیگر به تلویزیون را نشان داده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا