اخبار روز سینما جهان

مجموعه قوانین خاص جنیفر لوپز برای بن افلک در صورت همکاری با همسر سابقش، جنیفر گارنر! /جزئیات

قرار است شاهد بازگشت جنیفر گارنر، بازیگری که نقش الکترا را در فیلم Daredevil ایفا کرده بود، به عنوان الکترا در فیلم Deadpool 3 باشیم. پس از تقریباً ۲۰ سال، او دوباره در نقش الکترا ظاهر خواهد شد. هرچند هنوز اعلام نشده که آیا بن افلک، همسر سابق جنیفر گارنر، نیز در این فیلم حضور خواهد داشت یا خیر، بنابراین به نظر می‌رسد جنیفر لوپز، همسر فعلی بن افلک، از قبل در نظر گرفته است که با تصمیمات و همکاری همسرش در فیلم، موافقت کند. به ظاهر جنیفر لوپز، که ۵۳ سال دارد، یک سری قوانین را برای بن در صورتی که با مادر سه فرزندش همکاری کند، تعیین کرده است. یک منبع نزدیک به این زوج گفت: “جی لوپز قبلاً یک لیست قوانین برای بن در فیلمبرداری هر کاری تهیه کرده است و اگر بن با جنیفر گارنر همکاری کند، چندین ماده به آن اضافه خواهد شد”.

با اینکه جنیفر گارنر و جان میلر از مدت‌ها پیش در یک رابطه جدی هستند، به نظر می‌رسد لوپز هیچگونه ریسکی را نمی‌خواهد بپذیرد. یک منبع افزود: “جنیفر لوپز می‌خواهد به طور ۲۴ ساعته به محل فیلمبرداری دسترسی داشته باشد و بدون اطلاع قبلی وارد صحنه شود. آنها نباید هیچگونه مصاحبه یا عکاسی مشترکی داشته باشند و هیچ تعاملی بعد از کار وجود نداشته باشد. او می‌خواهد بن فوراً پس از اتمام فیلمبرداری به خانه برگردد.”

مجموعه قوانین خاص جنیفر لوپز برای بن افلک در صورت همکاری با همسر سابقش، جنیفر گارنر! /جزئیات

جنیفر لوپز به تازگی یک ترانه احساسی به نام “سفر نیمه شب به وگاس” برای بن نوشته است که به ازدواج آنها در وگاس اشاره می‌کند. این زوج که پس از ۲۰ سال جدایی در سال ۲۰۲۱ دوباره رابطه خود را برقرار کردند، تصمیم گرفتند یک تصمیم دیوانه‌وار را بپذیرند. بنابراین، به برنامه‌ریزی مراسم عروسی بی‌توجه شدند و با فرزندانشان به وگاس رفته و در همان جا ازدواج کردند. البته، در نهایت این زوج در یک مراسم با شکوه با حضور دوستان مشهور خود در خانه‌ی ۶.۷ میلیون پوندی بن در ساوانا، جورجیا، مراسم ازدواج را برگزار کردند.

مجموعه قوانین خاص جنیفر لوپز برای بن افلک در صورت همکاری با همسر سابقش، جنیفر گارنر! /جزئیات

بن از سال ۲۰۰۵ تا سال ۲۰۱۸ با همسر سابقش گارنر بود. آنها والدین ویولت (۱۷ ساله)، سرافینا افلک (۱۴ ساله) و ساموئل افلک (۱۱ ساله) هستند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا