اخبار روز

مجلس افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را تصویب کرد/ سپرده کلان مرداد


به گزارش پی ام آپ، علیرضا شهبازی با بیان اینکه مجلس در حال بررسی طرح ساماندهی حقوق کارکنان دولت و یکسان سازی حقوق بازنشستگان است، اظهار داشت: برای اینکه حقوق ها عادلانه باشد، قرار شد متناسب با تورم فعلی افزایش یابد. اما این موضوع در هیچ دوره ای اجرا نشده است.

وی افزود: البته دولت باید در این باره لایحه ای به مجلس ارائه کند که البته در صورت عدم تحقق این امر، خود مجلس اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

نماینده مردم نهاوند در شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از مدیران توانمند گفت: جابجایی مدیران موضوعی است که نمی خواهیم در آن دخالت کنیم اما امیدواریم در زمان جابجایی به آنها احترام گذاشته شود.

وی با بیان اینکه در جابجایی مدیران باید مسائل اخلاقی رعایت شود و عزل و معرفی آنها طبق روال انجام شود، محترمانه گفت: متاسفانه جابجایی یکی از مدیران شهرستان در 28 اسفند انجام شده و حتی نگذاشته اند به بعد از تعطیلات نوروز موکول شود.

شهبازی در ادامه به مشکلات شهرستان پرداخت و گفت: متاسفانه یکی از عوامل عقب ماندگی نهاوند فرهنگ حاکم بر شهر است به گونه ای که در اجرای پروژه های بزرگ صنعتی موانع زیادی بر سر راه آن قرار می گیرد.

وی گفت: مجوز معدن مس نهاوند را در سال گذشته دریافت کردیم اما متاسفانه موانعی بر سر راه اجرای آن وجود داشت که البته کارها در حال پیگیری است.

نماینده مردم نهاوند در شورای اسلامی در این خصوص گفت: در صورت اجرایی شدن این طرح می تواند جهشی در توسعه شهر و حتی منطقه ایجاد کند و باعث رونق اشتغال شود به گونه ای که در در مرحله اول بین 500 تا 2 هزار نفر و در مرحله بعد برای 8 هزار نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 16 طرح راهداری در نهاوند در حال اجراست افزود: بسیاری از کارهایی که در سطح شهرستان انجام می شود بر اساس ارتباطی است که با مدیران کشوری وجود دارد که از جمله آنها اجرای 16 طرح در زمینه همچنین 25000 میلیون تومان برای توسعه راه های روستایی جمع آوری کرده اند.

شهبازی گفت: برای اجرای پروژه های صنعتی و عمرانی کارها را پیگیری و مجوزهای لازم را اخذ می کنیم اما وظیفه اجرای آن بر عهده مسئولان و دستگاه های اجرایی در سطح استان و شهرستان است.

وی از خبرنگاران خواست در این زمینه مطالباتی را از مسئولان مطرح کرده و خواستار اجرای برنامه های مربوطه شوند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا