اخبار روز سینما

مجری تلویزیون به عنوان بازیگر سال انتخاب شد







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، شبکه های 3 و 2 دو ویژه برنامه «نوروز» و «عید» را روی آنتن بردند و حتی در این ایام رمضان توانستند نقاط ضعف برخی سریال های تلویزیونی را بپوشانند. این در حالی است که شبکه یک از امشب به صورت ویژه «ایران دوست داشتنی» و «بهار جان» از فردا عصر روی آنتن شبکه تهران می رود.

اما نکته جالب حضور سپند امیرسلیمانی و مریم مومن به عنوان مجریان ویژه برنامه های نوروزی در برنامه «بهار جان» شبکه تهران است. این ویژه برنامه عید و نوروز از یکشنبه تا چهارشنبه فروردین ماه روی آنتن می رود و ابوالفضل آقاخانی مجری اصلی این ویژه برنامه خواهد بود.

قرار است در روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت 22:45 تا 1:45 بامداد و سه شنبه ها از ساعت 19:00 تا 8:00 چهارشنبه ها پخش شود.

«بهار جان» با دعوت از مهمانان ویژه، گفتگوی صمیمانه ای درباره نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و نوروز، یادآوری خاطرات جذاب و شنیدن مخاطبان ارائه می دهد. همچنین اجرای زنده استندآپ کمدی با حضور کمدین های معروف یکی یکی از دیدنی ترین و خاص ترین قسمت های این ویژه برنامه این است که بهار جان در فواصل زمانی مختلف رخ می دهد.

دعوت از گروه های موسیقی مذهبی محلی و خوانندگان جوان از نکات جذاب و دیدنی این ویژه برنامه است. ضمناً این ویژه برنامه برای تعامل و ارتباط دو طرفه با مخاطبان، گزارشی میدانی، گزارش مردمی با موضوع نوروز و رمضان تهیه کرده است که دیدنی خواهد بود.

نکته ویژه پخش زنده «بهار جان» کاری از گروه اجتماعی است که در آخرین شب های سال و به مناسبت استقبال از سال نو از شبکه تهران سیما پخش می شود.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا