اخبار روز سینما

بررسی تیپ متین ستوده به عنوان خوش پوش ترین بازیگر زن ایران

پی ام آپ: متین ستوده یکی از بازیگران نسل جدید سینما و تلویزیون است که در سال های اخیر به شهرت زیادی دست یافته است. شهرت اصلی متین ستوده به خاطر بازی در سریال فوق لیسانسه ها است. متین ستوده در دو فصل لیسانسه ها و همچنین در سریال فوق لیسانسه ها با موفقیت ظاهر شد. متین ستوده علاقه خاصی به مد دارد و گاهی به عنوان مدل فعالیت می کند. هر استایل متین مورد ستایش قرار می گیرد در فضای مجازی مورد بحث و بررسی علاقه مندان مد قرار می گیرد.

متین ستوده را با مجموعه طنز «لیسانسه ها» بیشتر می شناسیم. او در این سریال در نقش همسر امیرحسین رستمی ظاهری بامزه و خاطره انگیز داشت. ستوده از جمله بازیگران جوانی است که در موقعیت ها و مراسم های مختلف حضور پررنگی دارد و از این رو نگاه به سبک او خالی از طنز نیست.

سایت پی ام آپ درباره استایل او نوشت: ستوده از آن دست بازیگرانی است که دوست دارد با تیپ های جنجالی و خاص خود توجه همه را به خود جلب کند. این میل گاهی برای او دردسرساز می شود. همین چند سال پیش بود که یکی از لباس هایش توسط گروهی از مخاطبان و سازمان ها نامناسب اعلام شد و او مجبور شد عذرخواهی کند. از این جنجال ها که بگذریم، باید بگوییم که متین ستوده حاضر است از سبک های خاص استفاده کند. به همین دلیل گاهی زیر ذره بین می رود و دچار مشکل می شود.

در تصویر بالا او را با یک پیراهن زیبا، یک کمربند خاص و البته مناسب برای این مدل و موهای خوش آرایش می بینید. کیف متین کاملا مناسب استایل اوست و طرح زیبایی دارد. معمولاً کیف های کلاچ یا مدل های بدون بند برای تیپ های رسمی پیشنهاد می شوند، اما اگر یک کیف بدون کلاچ با تزیینات و ظرافت مشابه کیف متین ستوده به همراه داشته باشید، مشکلی نیست و استایل شما زیبا می شود.

نظم و توجه به کیفیت لباس.

3

یکی از نکات بارز لباس متین ستوده، پوشاک خوش دوخت و باکیفیت است. او به سراغ سبک هایی می رود که به خوبی طراحی و دوخته شده اند. اگر بهترین و جذاب ترین پارچه ها و مدل های لباس خوب دوخته نشوند، خروجی استایل جالبی نخواهد بود. در تصویر بالا، متین با کت و شلواری اسپرت با رنگ خوب و دوخت باکیفیت دیده می شود. این مدل با اندام کشیده هماهنگی کامل دارد و با کفش و روسری مناسب ترکیب شده است.

اهمیت برای مدل مو

4

متین ستوده یکی از بازیگرانی است که به مدل مو اهمیت می دهد. او همیشه مدلی دارد که به چهره و البته لباسش برای آرایش موهایش می آید. در تصویر بالا او را با موهایی که رنگ مناسب صورتش دارد و شیک و بسیار ساده و آراسته است، می بینید. اهمیت دادن به تک تک اجزا و عناصر استایل ظاهری همان چیزی است که هر فرد را خوش پوش و جذاب نشان می دهد و لباس او را بیشتر به چشم می آورد. این در مورد متین صادق است.

کنار هم قرار دادن عناصر مناسب

5

حتما تا حالا متوجه شدید که امتیاز استایل متین ستوده بالاست. دلیل آن ریشه در انتخاب های خوبی دارد که از او می بینیم. به عنوان مثال شما در نوع پوشش خود با اصول ترکیب هماهنگ اجزا و عناصر با یکدیگر آشنا هستید و به شدت در این زمینه فعالیت می کنید. در تصویر بالا، ستوده را می‌توان با کتی کرم رنگ که با کیف و کفش قهوه‌ای هماهنگ است، مشاهده کرد. مدل کیف و کفش برای این استایل کژوال ظریف بسیار مناسب است. ترکیب رنگ جین، شومیز سفید و این طیف از قهوه ای مایل به کرم زیبا و جذاب است. این سبک آراسته با یک اکسسوری ساده و شیک که گردنبند است، زیباتر و زیباتر به نظر می رسد. هماهنگی بین المان های استایل و البته تناسب آن با شخصیت و اندام متواضع کاور نیز از مزیت های آن محسوب می شود.

از لوازم جانبی مناسب استفاده کنید

6

ستوده از اکسسوری های مناسب برای استایل خود استفاده می کند. می دانید که گاهی باید به سراغ گزینه های ظریف تری بروید و در برخی موارد باید از اکسسوری ها و تزیینات برجسته و بزرگ تری استفاده کنید. یکی از جذاب ترین گزینه ها در دنیای اکسسوری ها گوشواره های حلقه ای هستند. این مدل گوشواره در سایزهای مختلف موجود است و اگر صورت بلند و درشتی دارید به راحتی می توانید آن را در دو استایل رسمی و غیر رسمی بپوشید. متین ستوده هم چهره نسبتا کشیده ای دارد و ریزه اندام نیست. به نظر می رسد پوشیدن گوشواره های گرد بزرگ انتخاب خوبی برای او باشد.

تنوع در سبک

7

متین روی انواع مختلف سبک شرط بندی می کند. گاهی او را با لباس های کلاسیک می بینیم و در برخی موارد لباس های آوانگارد را انتخاب می کند. به همین دلیل است که تنوع را یکی از ویژگی های اصلی سبک او قرار داده ایم. در تصویر بالا، او با پیراهنی سبز رنگ و خوش پوش، با مدل موی مناسب، اکسسوری های شیک و کیف و شال مشکی دیده می شود. این طراحی تقریبا کلاسیک برای بدن و شخصیت متین متین عالی به نظر می رسد.

لباسی را انتخاب کنید که متناسب با اندام شما باشد

8

یکی از مهم ترین رازهای خوب لباس پوشیدن این است که بدانید چه لباسی برای بدن شما مناسب است. ستوده این را می داند و البته امکانات خوبی هم در این زمینه دارد. چون قد بلندی دارد و اندامی متناسب و متناسب دارد که اکثر لباس ها به خوبی به او می آیند. در هر صورت او لباس هایش را با توجه به فرم اندامش انتخاب می کند و همین باعث می شود ظریف باشد. در تصویر بالا، متین یک دامن شلواری گشاد پوشیده است که با صندل‌های کمربندی ست شده است. تاپ نیز یقه پهنی دارد و ترکیب رنگ آن با مشکی به خوبی کار می کند. کیف، لوازم جانبی، آرایش و مدل مو مثل همیشه مرتب و مناسب است. این سبک برای یک موقعیت نیمه رسمی بسیار مناسب است و نشان می دهد که متین سلیقه خوبی در استایل دارد. این نکته در مورد او بسیار الهام بخش است و هر کسی می تواند با در نظر گرفتن تناسب بین اندام او و لباس هایی که می پوشد به استایل بهتری دست یابد.

ازدواج متین ستوده با علی زندی

متین ستوده بازیگر سریال لیسانسه ها ازدواج کرد. همسر او علی زندی است که در عرصه سینما و هنر فعالیتی ندارد و در کار تجارت است.

متین ستوده با انتشار تصویری از خود در لباس عروس نوشت: “فصل جدید زندگی من، نه بهتر بگویم حالا ما شده ایم

پس فصل جدید زندگی من و تو که تعبیر ما شدن دارد، تعبیر تکامل کنار هم.

و چه خوب که بهار است شروع ما شدن

چرا که من زاده ی بهارم و تولد عشقمان هم در همین فصل زیبای شکوفه ها

عاشقی در بهار بوی بهشت میدهد

و من عاشقانه این بهشت را با تو میخواهم تا همیشه …

آغازش شد بهار و بهار می ماند باقی راه شانه به شانه هم، یقین دارم

الهی آمین”

58

عکس جنجالی متین ستوده در حال سیگار کشیدن

متین ستوده بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از سیگار کشیدن خود را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

بازیگر سریال لیسانسه ها نوشت: درست است که فروردین است اما من بهمن می‌کشم و قلبم تیر.

ماتین+ستایش+

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا