اخبار روز سینما

افراد متولد این ماه ها بیش از حد فکر و خیال می کنند!

در حالی که برخی از نشانه‌ها به راحتی در پرواز تصمیم می‌گیرند، برخی دیگر می‌توانند ساعت‌ها، روزها یا حتی هفته‌ها را صرف سنجش هر نتیجه‌ای که می‌توان تصور کرد، بگذرانند. به عبارت دیگر، بیش از حد فکر می کنند.

بیایید شیرجه بزنیم و ببینیم کدام نشانه‌های زودیاک بیشتر روی تصمیم‌هایی که می‌گیرند فکر می‌کنند.

 

1) شهریورماه

شهریوری ها به ماهیت تحلیلی و جزیی گرایی معروف هستند.

آنها در تفکر بیش از حد مهارت دارند و اغلب جوانب مثبت و منفی هر تصمیمی را می سنجید، مهم نیست که چقدر برای دیگران پیش پا افتاده به نظر می رسد.

زیرا؟ زیرا کمال گرایی ذاتی آنها ایجاب می کند که همیشه بهترین تصمیم ممکن را بگیرند.

کسانی که این ماه ها فکر می کنند زیاد فکر می کنند!

تصمیم گیری در مورد ماهی ها مانند حل یک پازل پیچیده است: آنها وقت خود را صرف می کنند، تمام قطعات را در نظر می گیرند و قبل از اینکه به سراغ بعدی بروند، با دقت مطمئن می شوند که هر کدام کاملاً متناسب هستند.

در دنیایی که اغلب به تصمیمات سریع پاداش می دهد، شهریوری ها به دلیل رویکرد روشمند خود برجسته می شوند. آن‌ها از لحظاتی قدردانی می‌کنند که در آن می‌توانند تمام نتایج ممکن را تحلیل کنند.

2) ترازو(مهر)

ترازوها به خاطر رویکرد متعادل و دیپلماتیک خود به زندگی معروف هستند.

آنها تمایل منحصر به فردی به بیش از حد تصمیم گیری دارند و اغلب در تلاش برای ایجاد تعادل کامل بین گزینه ها می پرند.

آنها حافظان صلح طبیعی هستند که در هر موقعیتی برای عدالت و تعادل می جنگند.

برای ترازو، تصمیم گیری فقط انتخاب یک گزینه نیست. این در مورد اطمینان از حفظ هارمونی است. آنها در مورد هر نتیجه ممکن فکر می کنند و به دقت در نظر می گیرند که چگونه نه تنها آنها بلکه همه افراد درگیر را تحت تأثیر قرار می دهد.

کسانی که این ماه ها فکر می کنند زیاد فکر می کنند!

در حالی که همه مشغول تصمیم گیری سریع هستند، ترازوها به دلیل تفکر متفکرانه خود متمایز می شوند.

آنها برای لحظاتی از درون نگری ارزش قائل هستند که می توانند قبل از تصمیم گیری همه عوامل را بسنجید.

وقتی ترازو را می بینید که ظاهراً در بلاتکلیفی گیر کرده است، بدانید که دلیلش این نیست که آنها بلاتکلیف هستند – آنها صرفاً وقت خود را صرف می کنند تا مطمئن شوند که ترازوهای عدالت به درستی متعادل است.

3) جوزا(خردادماه)

جوزاها با ماهیت دوگانه خود به دلیل تمایل به تفکر بیش از حد معروف هستند.

آنها اغلب خود را در کشمکش ذهنی بین گزینه‌های مختلف می‌بینند که باعث می‌شود تصمیم‌ها را برای مدت طولانی‌تری نسبت به سایر گزینه‌ها در نظر بگیرند.

کسانی که این ماه ها فکر می کنند زیاد فکر می کنند!

این بدان معناست که در میان علائم زودیاک، آنها یکی از روشنفکرترین، کنجکاوترین و کنجکاوترین افراد هستند که قبل از تصمیم گیری، تمام سناریوهای ممکن را در نظر می گیرند. برای جمینی ها، تصمیم گیری مانند پیمایش در پیچ و خم است: آنها از هر مسیری می گذرند و هر احتمالی را قبل از رسیدن به پایان در نظر می گیرند.

به جای جستجوی پاسخ های فوری، جوزاها ممکن است بعید به نظر برسند، زیرا آنها از لحظات تأمل عمیقی که در آن می توانند گزینه های خود را به طور کامل کشف کنند، قدردانی می کنند.

4) برج جدی(دیماه)

برج جدی برای عملی بودن و ماهیت منظم خود شناخته شده است.

آنها تمایل دارند در تصمیم گیری ها بیش از حد فکر کنند، عمدتاً به این دلیل که جاه طلبانه و هدف گرا هستند. هر تصمیمی باید با برنامه‌های بلندمدت آنها یا تصویر بزرگی که برای خود تصور می‌کنند همسو باشد. برای برج جدی، تصمیم گیری مانند یک بازی شطرنج است: هر حرکت محاسبه می شود و عواقب احتمالی مدت ها قبل از تصمیم گیری در نظر گرفته می شود.

متولدین این ماه ها زیاد فکر می کنند!

در حالی که سایر نشانه ها زندگی انفرادی را انتخاب می کنند، برج جدی به دلیل رویکرد استراتژیک خود متمایز هستند. آنها از لحظات برنامه ریزی دقیق برای اطمینان از اینکه تصمیماتشان منجر به موفقیت می شود قدردانی می کنند.

آیا تفکر بیش از حد فوایدی دارد؟ با کمال تعجب، فکر کردن بیش از حد گاهی فواید خود را دارد. بیایید آنها را در زیر مورد بحث قرار دهیم.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا