مجله دیزاین به تازگی هشت ساختمان با معماری منحصر به فرد را معرفی کرده است که بر اساس مکتب معماری آمریکایی ساخته شده اند. تصاویر این ساختمان ها اخیرا در یک نمایشگاه معماری به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش فرادید، آثاری که در نمایشگاه معماری اوکلاهاما به نمایش گذاشته شده است، آثار مشهورترین معماران آمریکایی پس از جنگ جهانی از جمله بروس گاف را به نمایش می گذارد.

به گزارش فرادید، گاف و معاصرانش به اصطلاح «مدرسه معماری آمریکایی» را تأسیس کردند. این ساختمان ها هیچ شباهتی به ساختمان های اطراف خود ندارند.

این نمایشگاه بر روی آثار گاف و هرب گرین تمرکز دارد و سبک منحصر به فرد آنها را از طریق کار برخی از دانش آموزان آنها بررسی می کند. ساختمان‌ها به دلیل منحصربه‌فرد بودن، مصالح ساده و پیوندهای متنی با موقعیت مکانی‌شان جلب توجه می‌کنند.

در حالی که سایر دانشکده‌های معماری در ایالات متحده بر مدل‌های آموزشی هنرهای زیبای فرانسه و بعداً باهاوس آلمان تأکید داشتند، مدرسه آمریکایی این آزادی را به دانش‌آموزان داد تا معماری مبتنی بر سایت و مشتری‌محور را برخلاف آنچه قبلا دیده شده بود، توسعه دهند. نبود» .

کلیسای یادبود کمپ پارکز مک گان، کالیفرنیا، بروس گاف، 1944

یکی یکی از اولین پروژه هایی که گوف قبل از تصدی خود در دانشگاه اوکلاهاما (OU) انجام داد، این کلیسای کوچک بود که سبک منحصر به فرد و با استفاده از مواد طبیعی ساخته شد. نمای کلیسا با آجر و چوب پوشانده شده و دارای طاق بزرگی است که شبیه یک کلبه جنگلی است.

Bowinger House، اوکلاهاما، توسط بروس گاف و دانشجویان دانشگاه OU، 1955

خانه Bowinger که برای دو هنرمند ساخته شده بود، در چند سال با استفاده از مواد و ضایعات محلی تکمیل شد. ساختمان دارای فرمی نامتقارن با برج های سنگی بود که از آن تکیه گاه های کابلی برای نگه داشتن سقف آویزان می شد. این خانه شامل استخرها و باغ ها بود و اتاق خواب ها از داخل غار مانند “معلق” بودند. متاسفانه این خانه در سال 2011 تخریب شد.

Atem Residence، کالیفرنیا، Violetta Atem، 1959

شاگرد گاف، ویولتا اتم، خانه ای برای خود در زمینی شیبدار در کالیفرنیا طراحی کرد. نمای خانه از چوب قرمز و صنوبر داگلاس ساخته شده بود و کف آن از چوب پنبه ای بود. شومینه مسی آن تا ارتفاع نشیمن مرکزی در دو طبقه گسترش یافت.

پری هاوس، اوکلاهما، هرب گرین، 1960

گرین خانه را برای خود و خانواده‌اش طراحی کرد و نمای بیرونی آن را با روکش سرو خشن پوشاند و یک سایبان فلزی بلند که توسط یک هسته ساختاری متصل شده است، اضافه کرد. چوب سرو در داخل ادامه یافت و بیشتر سطوح داخلی را پوشاند. این طرح از دشت های اوکلاهاما و مجموعه نقاشی های جان هرتیگ الهام گرفته شده است.

اقامتگاه لنسیونی، کالیفرنیا، آرتور دایسون، 1985

این خانه در سنگر کالیفرنیا «خانه هابیت» نام دارد. این خانه که با مشارکت ساکنانش طراحی شده، شکلی مواج دارد که از توف و بال های فلزی زرد رنگ ساخته شده است.

غرفه ژاپنی در LACMA، کالیفرنیا، بروس گاف، 1988

پروژه نهایی گاف پس از مرگ توسط بارت پرینس تکمیل شد. این غرفه دارای دیوارهای محدب و تیرهای ساختاری است که شبیه به عاج است و سقف آن با سیم معلق است. پوشش سفید در نمای بیرونی Kalwall است، ماده ای که اجازه می دهد نور وارد فضای داخلی شود، مشابه پانل های کاغذی رایج در معماری ژاپنی. به نظر می رسد پروژه بازسازی عمارت در حال انجام است.

Post Ranch Inn، کالیفرنیا، Mickey Moennig، 1992

Moennig در حالی که چندین سازه مختلف مهمان را که کاروانسرا را تشکیل می‌دهند طراحی می‌کرد، در منطقه جنگلی می‌خوابید. سازه های چوبی ساده در برخی نقاط از روی زمین و از صخره ای در منطقه بلند شده اند.

معبد بودایی فرسنو بسان، کالیفرنیا، آرتور دایسون 2022

این معبد در کالیفرنیا سقفی بزرگ و شیبدار با ناودان های تزئینی و عناصر چوبی دارد. در داخل معبد نمازخانه بزرگ و مقبره کبوترخانه و دیواری متشکل از طاقچه هایی که خاکستر مردگان در آن قرار داده شده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :