اخبار روز

ثبت شکایت متقاضیان خودرو برای دریافت جریمه دیرکرد/ جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ، با توجه به گفته‌های حسن الهیاری، خودروسازان موظف به پرداخت جریمه دیرکرد خرید خودرو توسط متقاضیان هستند و در صورت عدم رعایت این قانون، با متخلفان برخورد خواهد شد.

آقای الهیاری همچنین بیان کرده است که تمامی متقاضیان خرید خودرو در حال حاضر جریمه دیرکرد را پرداخت کرده‌اند و سازمان حمایت نیز این موضوع را به‌درستی پیگیری می‌کند. در نتیجه، خودروسازان نمی‌توانند این مسئله را نادیده بگیرند و باید طبق قانون عمل کنند؛ در غیر اینصورت به تعزیزات معرفی خواهند شد

الهیاری درباره مشکلات پرداخت جریمه دیرکرد خودروسازان صحبت کرده است. او بیان کرده که برخی خودروسازان در پرداخت جریمه دیرکرد مشکل دارند، اما این مشکل قابل پیگیری و رفع است. البته متقاضیان خرید خودرویی که هنوز جریمه دیرکرد را پرداخت‌نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سازمان صمت استان تهران و دیگر استان‌ها، شکایت خود را ثبت کنند.

همچنین، مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت اعلام کرده است که سازمان حمایت جلساتی را با نماینده خودروسازان برگزار می‌کند تا به شکایت‌های مطرح شده رسیدگی شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا