متقاضیان استخدام در مترو بخوانند

متقاضیان استخدام در مترو بخوانند

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، رضا محمدنژاد بیدخت سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه مبالغ پرداختی از دولت بین وزارت نفت و شورای اقتصاد گیر کرده بود، گفت: ما اولین مجموعه‌ای هستیم که توانستیم بابت کاربرگ عملکردی سال ۱۴۰۲ از محل صرفه جویی گاز ۵۵۴ میلیارد تومان دریافت کنیم که به زودی به حساب شهرداری تهران تزریق می‌شود.

وی با اعلام اینکه ما با معاونت مالی و معاونت حمل و نقل قراردادهای سنگینی را به صورت غیرنقد جلو می بریم که هنوز ثبت نشده است، یادآور شد: این قراردادها ارقام بسیار بالایی دارد که به صورت غیرنقد این تجهیزات خریداری می‌شود. این مبالغ هم به زودی در حساب‌ها ثبت می‌شود.

محمدنژاد با بیان اینکه ارتباطی بین روزنامه همشهری به دلیل اینکه کار تخصصی تبلیغات را بر عهده دارد، برقرار شده است، اظهار کرد: بنده موضوع تبلیغات را از امروز حتماً پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به آغاز جذب راهبران مترو، تصریح کرد: گروه اول در حال گزینش تخصصی هستند و تعدادی به طب کار معرفی شدند. روال کار در حال راحت تر شدن است. مرتب به دنبال این هستیم که راهبران جدید را به قطارهای جدید برسانیم. شاید این راهبران در قطارهای قدیمی هم مشغول به کار شوند.

محمدنژاد با اعلام اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمام بدهی‌های بیمه پرداخت شده و بدهی نداریم، گفت: بیمه تکمیلی کارکنان نیز با بیمه است و شرکت بهره برداری مترو جز مشتریان خوش حساب بیمه ایران است.

وی تأکید کرد: جلسات مختلفی برای مهرماه و بازگشایی مدارس برگزار شده و در این زمینه آمادگی کامل داریم.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما